Реклама, довіра і впізнаваність: чому соцмережі такі важливі для всього бізнесу

5 жовтня 2021, 15:39
Втратив не тільки Цукерберг: яку роль соцмережі відіграють у сучасному бізнесі і скільки світові коштував глобальний збій

Як соцмережі можуть допомогти з просуванням бренду і бізнесу / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

Після одного з наймасштабніших збоїв соцмереж в історії акції деяких найвпливовіших та найбагатших людей світу різко обвалился. Не працювали Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Viber і Tik-Tok.

Зокрема, Марк Цукерберг внаслідок шестигодинного збою втратив 6,6 млрд доларів, свідчать дані Forbes.

Реклама

Просіли також акції інтернет-гіганта Google, а користувачі без звичних месенджерів та соцмереж влаштували справжню паніку в інтернеті.

Це не дивно, адже сьогодні соціальні мережі – потужний фінансовий і бізнес-інструмент, який використовує кожна з успішних компаній.

Чому соцмережі важливі для бізнесу?

Соціальні мережі – це не лише для розваги та спілкування серед простих користувачів Мережі.

Реклама

Сьогодні коже світове та українське інтернет-медіа використовує SMM, тобто маркетинг у соціальних мережах, і має окремих спеціалістів для цього.

За допомогою SMM можна поширювати потрібний контент на дуже велику аудиторію та збільшувати відвідуваність сайту.

Соціальні продажі

Існує навіть окреме поняття – соціальні продажі, або воронка продажів.

Реклама

Цей термін означає процес, коли новий, незнайомий контакт стає вашим новим клієнтом.

Він набув і продовжує набувати популярності, оскільки кількість користувачів соціальними мережами постійно зростає.

Контакт з аудиторією

Як же соцмережі можуть збільшити кількість продажів? Дуже просто – вони дають змогу отримувати постійний зворотний зв’язок від своєї аудиторії.

Завдяки коментарям, лайкам та іншим реакціям у соцмережах власник бізнесу може відслідковувати – що подобається його потенційним покупцям, а що ні.

Сьогодні найвідоміші соціальні мережі пропонують так звані "бізнес-плани" або "бізнес-акаунти", які дозволяють вивчати статистику та без зайвих опитувань дізнаватися про стать, вік, уподобання та платоспроможність своєї цільової аудиторії.

Безкоштовна реклама

Коли у якогось бізнесу є акаунти у соціальних мережах, які він справно наповнює якісним контентом та не закидає у довгу шухляду, він може розкрутити свою справу без зайвих вкладів у рекламу.

Не потрібно витрачати на білборди чи оголошення на інших сайтах або платити за рекламу по телебаченню – грамотні SEO налаштування зроблять це самі.

Читайте також:

SEO – ще один інструмент соцмереж, який допомагає просувати контент в інтернеті. Завдяки правильному використанню ключових слів ваші публікації будуть швидко подорожувати Всесвітньою павутиною і знаходити свого читача.

Реклама, яка допомагає просувати вашу публікацію всередині соціальної мережі, теж може бути платною, але дає змогу обрати необхідне охоплення та аудиторію, якій буде демонструватись.

Від кількості "показів" користувачам і залежить ціна, а якщо ви не хочете платити Facebook чи Instagram – замовте рекламу у потрібного вам блогера.

Інтеграції з відомими людьми

Це ще одна перевага соціальних мереж, адже знайшовши потрібну людину та купивши у неї рекламу, можна залучити відповідну аудиторію буквально за одну сторіс.

Залежно від популярності інфлюенсера ціна на піар у його соцмережах буде різною, тож кожен може обрати собі блогера по кишені.

Продажі та реклама у соцмережах настільки розвинулися, що сьогодні кожен, хто пропонує послуги реклами на своєму акаунті, повинен показати вам статистику своїх попередніх інтеграцій.

Беззаперечним плюсом є те, що така реклама – миттєва і дає змогу обговорити та продумати все до деталей, а також діяти виключно на потрібних вам людей.

Збільшення впізнаваності бренду

Постійна наочна демонстрація змушує користувачів мимоволі запам'ятати логотип, вашу продукцію та назву.

Тут запорука успіху – правильний візуальний контент, який приваблює увагу та змушує зупинитися в інформаційному потоці.

Щоправда, для цього потрібна певна стратегія, яка вибудує довірливі стосунки між брендом та підписниками, а не бездумні пости без сенсу та ідеї.

Деякі інтернет-магазини привабили свою аудиторію, знімаючи коротенькі відео у, здавалося б, розважальну соціальну мережу Tik-Tok.

Там, показуючи процес пакування та збирання замовлень, а іноді навіть створення своїх товарів, вони залучили клієнтів у процес їх вирбництва і викликали довіру до свого продукту.

Через таку популярність соціальних мереж у світі бізнесу не дивно, що після зупинки усіх найпопулярніших соціальних мереж акції впали і принесли збитки у мільярди доларів.

Адже у той момент збитки несли не лише Facebook чи Instagram, а майже увесь бізнес. Про те, що сталося із соцмережами та мессенджерами вчора вночі, ми писали раніше.

Того ж дня з'явилась інформація, що у Facebook відбувся масштабний витік даних користувачів, які тепер продають у даркнеті.