Ребрендинг, Wi-Fi і вагони майбутнього: Балчун розкрив амбітні плани "Укрзалізниці"

25 січня 2017, 12:00
Український залізничний перевізник планує змінити дизайн вагонів, встановити на вокзалах термінали і підтримати металургів

УЗ затіяла великі реформи. Фото: uz.gov.ua

"Укрзалізниця" (УЗ) у 2017 році планує зайнятися інфраструктурою і рухомим складом, а також провести ребрендинг і почати продавати металобрухт. Про це заявив глава УЗ Войцех Балчун.

"Якщо ми виконаємо інвест-програму, то направимо 13 млрд грн на закупівлі у вітчизняних товаровиробників. Це означає збереження або створення 10 тисяч робочих місць", – зазначив Балчун.

Реклама

Він уточнив, що в цілому інвестиції в рухомий склад та інфраструктуру плануються на рівні 27,5 млрд грн. "Це в 4,5 раз більше, ніж в 2016 році. Купимо або зробимо більше 9 тис. вантажних вагонів. Купимо 55 пасажирських вагонів", – говорить Балчун.

Крім вагонів, УЗ планує купити також 4 нові потяги. В цілому, компанія збирається розвивати пасажирські перевезення і підвищувати їх прибутковість.

"Будемо встановлювати квиткові термінали на вокзалах. На всіх вокзалах ми хочемо встановити безкоштовний Wi-Fi. І ми оголошуємо конкурс на дизайн нових вагонів майбутнього, які матимуть світові стандарти", – поділився планами голова УЗ.

Реклама

ВІДЕО: Нові вагони-трансформери з'являться на українській залізниці

"Ми плануємо оновлення нашого логотипу і делікатний ребрендинг", – зазначив також Балчун.

Також в планах УЗ – розширення міжнародного сполучення. "Хочемо запустити такі повідомлення з Польщею, Австрією і Болгарією", – зазначив Балчун.

Реклама

Крім того, УЗ починає продаж металобрухту. "Це дуже важливо для української металургійної промисловості. Ми плануємо продати 130 тис. тон в цьому році", – говорить Балчун.

Глава "Укрзалізниці" також зазначив, що компанія вперше буде закуповувати паливо на основі формульного ціноутворення.

Балчун сподівається, що 2017 рік стане прибутковим, навіть незважаючи на великі інвестиції.

Нагадаємо, як раніше відзвітував Балчун, в 2016 році УЗ  стала прибутковою. Після свого призначення на пост глави "Укрзалізниці", Балчун неодноразово нарікав на корупцію і опір реформам всередині компанії.