Поділ "Нафтогазу": Коболєв розповів про втрати і прибуток

18 грудня 2019, 19:21
Компанія залишиться прибутковою, хоча буде змушена продати деякі цінні активи

/ Фото: AFP

У 2020 році через поділ "Нафтогазу України" компанія втратить 13 млрд гривень чистого прибутку, але залишиться прибутковою. Таку заяву зробив глава правління "Нафтогазу" Андрій Коболєв, посилаючись на розрахунки, наведені в проекті фінплану групи на 2020 рік.

"Вихід всього транспортного бізнесу з групи "Нафтогаз України" за існуючих правил роботи ринку для нас як для групи буде означати приблизно "мінус" 13 млрд гривень чистого прибутку в наступному році. Негативний ефект для ліквідності трохи більший", – сказав керівник "Нафтогазу".

Реклама

Проект фінплану компанії на 2020 рік наглядова рада "Нафтогазу" затвердила 17 грудня.

За словами Коболєва, фінплан передбачає певні продажі активів, тому безпосередній негативний фінансовий ефект від анбандлінгу більший, однак, незважаючи на це, група залишиться прибутковою.

"Група "Нафтогаз" в наступному році повинна продемонструвати прибуткову діяльність відповідно до фінплану", – зазначив Коболєв.

Реклама

І додав, що в процесі анбандлінгу всі пов'язані з транзитним бізнесом борги як перед групою, так і претензії до неї з боку груп Дмитра Фірташа, "Привату", "Укргаз-Енерго" залишаються в старій структурі, тоді як новий оператор газотранспортної системи – це "чиста" компанія, як і було задумано.

Нагадаємо, сайт "Сьогодні" писав про те, що Верховна Рада 31 жовтня прийняла законопроект № 2239-1, необхідний для відділення від компанії "Нафтогаз України" діяльності з транспортування природного газу, сертифікації нового незалежного оператора ГТС і створення умов для укладення транзитного контракту з "Газпромом" за європейськими правилами.

Закон про відділення діяльності з транспортування природного газу (анбандлінг) набрав чинності 17 листопада.

Реклама

Прес-служба президента повідомила, що закон забезпечує необхідні умови для виконання зобов'язань України по анбандлінгу відповідно до європейського законодавства. Документ передбачає створення окремого оператора ГТС, який буде незалежним від "Нафтогазу". Водночас, відповідно до закону, оператор ГТС і оператор підземних сховищ природного газу залишаються в державній власності.

Про те, навіщо Україні потрібний анбандлінг, дізнавайтеся з сюжету новин "Сегодня":