Розмитнення зі знижкою: названі "підводні камені" закону про "євробляхи"

27 листопада 2018, 16:38
В Україні вже активізувалися шахраї, які пропонують "послуги з розмитнення"

Закон № 8487 про розмитнення авто на єврономерахдіє в Україні з 25 листопада . Він передбачає 50 % -ву знижку на розмитнення "є вробляхи " в перші три місяці з моменту вступу документа в силу . Журналісти " Сегодня" з'ясували , чи збираються власники " євроблях " платити податки , і які підводні камені чекають таких автомобілістів .

Киянин Вадим купив стару іномарку в Латвії за три тисячі євро . І платити за її розмитнення за новим законом не поспішає – каже , що це дорого .

Реклама

"Якщо брати розмитнення цієї машини : тут дизель , 75 євро множимо на коефіцієнт 1,9 ( об'єм двигуна ) і на 14 років ( вік машини ) . Це виходить дві тисячі євро – тільки акциз . Плюс там збирається 450 євро ще за щось , 150 ще за щось і ще плюс 100 євро . Навіть якщо взяти половину від цієї суми , то все одно набігає 1600 -1700 євро . А немає у мене таких грошей " , – розповідає Вадим.

Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів ( ВААІД ) Олег Назаренко запевняє : такий закон є компромісом між власниками "є вроблях " і податковими обов'язки громадянина .

"Більшості українців цей закон вигідний , тому що він зменшує акциз від 5 до 38 разів , а ще , якщо помножити на 50 % знижку , то виходить , що в 74 рази зменшується акциз " , – говорить Назаренко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Однак є і підводні камені , додає експерт . Перш за все – буде складно розмитнити автомобілі , оформлені на фіктивні європейські фірми або на громадян ЄС . А таких – левова частка .

"Потрібно поїхати в Литву , знайти власника фірми , узгодити з ним зняття з обліку цього автомобіля , узгодити щоб він сплатив податки при відчуженні свого майна , узгодити , щоб пройшли техогляд , завірити договір купівлі – продажу або дарування , потім привезти розмитнити ... Звичайно , ви цього не зробите , тому що ці фірми фіктивні " , – попереджає Назаренко.

На українських авторинках вже з'явилися люди , які пропонують послуги з легалізації автомобілів на єврономерах без особистого виїзду за кордон . За послуги з оформлення договору і нібито вивіз машини " туди – назад " просять 600 євро . Однак експерти впевнені – це шахраї .

Реклама

"Машини , які зареєстровані на іноземців , розмитнити практично неможливо " , – підкреслює автоексперт Віталій Новак.

Очікувати , що ділки знайдуть колишнього власника і вирішать з ним всі питання прозоро – марно , упевнений фахівець .

Нагадаємо, раніше МВС заявило про готовність реєструвати "євробляхи" цілодобово