Розмитнити міраж: експерт розповів про проблеми авто на німецьких номерах

4 вересня 2018, 04:30
Через п'ять хвилин після ввезення німецьких "блях" в Україні, держномер Німеччини знімають з авто і вішають на його місце копію-підробку

Фото: autonews.ua

За даними Державної фіскальної служби України, Польща, Литва і Німеччина стали лідерами за кількістю ввезених в Україну авто на європейських номерах . Але, як з'ясувалося, саме німецькі машини можуть піднести своїм невдалим власникам неприємні сюрпризи.

Про це генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко пише на своїй сторінці у Facebook.

Реклама

"Купіть у Німеччині, але запропонуйте умовному Фрицу або навіть тюркіш хендлер (підприємець, який перепродує або бере під реалізацію автомобілі. – Ред.) Ібрагіму залишити авто на німецькій реєстрації. А вони вам скажуть:"Ніхт"! Адже не захочуть Фріц з Ібрагімом щорічно за авто на німецькій реєстрації платити транспортний і екологічний збір (автоматично списується з картки власника авто), не кажучи вже про страховку і ТО. Вони захочуть продавати вам авто, але зняти його з німецької реєстрації, щоб не платити податки", – пояснює експерт.

Чому ж тоді вітчизняна фіскальна служба включає авто з німецької реєстрацією в ТОП-3 машин на єврономерах? На його думку, ДФС помиляється й ні одночасно.

"При ввезенні "бляхи" на німецьких номерах в Україну, "бляха", дійсно, стоїть на німецькій реєстрації та ДФС це фіксує. Ось тільки через п'ять хвилин після ввезення німецьких "блях" держномер Німеччини знімають з авто, вішають на його місце копію- підробку, а оригінальний номер повертають до Німеччини", – продовжує гендиректор ВААІД.

Реклама

Він пояснив, що, за німецьким законодавством, здача реєстраційних номерних знаків відповідним органам є обов'язковою умовою зняття автомобіля з реєстрації після продажу.

"Ось і виходить, що ДФС вірно стверджує, що Німеччина входить в топ-трійку, адже ДФС не може знати, що практично всі "бляхи" на німецьких номерах (насправді, на підроблених німецьких номерах) взагалі не "авто на іноземній реєстрації", адже там в Німеччині їх зняли з обліку, здавши номерні знаки, і цих авто вже по документам не існує", – пояснює Назаренко.

"Вони – міраж. А як можна розмитнити міраж або фантом, навіть скасувавши всі податки?" – резонно запитує експерт.

Реклама

Нагадаємо, раніше сайт "Сегодня" повідомляв, що польські механіки назвали кращі старі авто на єврономерах . По факту – німецький автопром "рулить", а японці – дихають йому в спину.

Також раніше повідомлялося, що власники "евроблях" опинилися під прицілом шахраїв . Сайт "Сегодня" пояснив, як не попастися на гачок, а юристи радять в будь-якому випадку залучати до вирішення проблеми поліцію.