Розслідування по ДТП з Tesla: водій не тримала кермо протягом 80 секунд перед інцидентом

26 травня 2018, 20:30
У США електрокар Tesla з автопілотом перед ДТП прискорився, а не сповільнився – розслідування

Фото: sjc.utah.gov

Автомобіль виробництва компанії Tesla , який знаходився під управлінням автопілота , 11 травня в місті Солт – Лейк – Сіті ( штат Юта) при наближенні до пожежної машини не сповільнився, а прискорився і врізався в неї. Як повідомило в суботу агентство Ассошіейтед Прес , до такого висновку прийшли співробітники поліції , які займаються розслідуванням даної ДТП , – передає ТАСС.
Згідно зі звітом правоохоронців, інформація з комп'ютера електрокара Tesla Model S свідчить про те, що за 3,5 секунди до зіткнення він почав набирати швидкість, а за секунду до аварії водій спробувала загальмувати. За даними поліції, Model S рухалася за іншою машиною і в автоматичному режимі слідом за нею знизила швидкість до 89 км/год. Далі автомобіль попереду змінив смугу і прискорився. При цьому Model S під управлінням електронного асистента також прискорилася, проте автопілот з якихось причин не зафіксував пожежну машину поруч.

За кермом Model S була 29-річна Хізер Ломматч. За її словами, даний автомобіль належав їй вже близько двох років, вона активно застосовувала функцію автопілота. Ломматч заявила поліції, що і 11 травня покладалася на електронного асистента і розраховувала, що він своєчасно помітить автомобіль і загальмує. Ломматч уточнила, що безпосередньо перед зіткненням система не видавала жодних сповіщень про небезпеку.

За відомостями правоохоронців, водій не тримала кермо протягом 80 секунд перед інцидентом. Вона повідомила, що дивилася на свій телефон, вибираючи найкращий маршрут. Їй виписаний штраф за порушення правил дорожнього руху.

В результаті ДТП Ломматч отримала перелом щиколотки. Водій пожежної машини повідомив поліції, що йому не потрібна медична допомога. У Tesla в зв'язку з тим, що сталося заявили, що компанія "завжди ясно давала зрозуміти, що автопілот робить машину невразливою до всіляких аварій".

Система автопілота в машинах виробництва Tesla в останні місяці все частіше піддається пильній увазі і критиці. Обладнані нею автомобілі не раз потрапляли в аварії, в тому числі зі смертельними наслідками. Представники компанії підкреслюють, що зазначена технологія не призначена для роботи без участі людини. Вона є електронним асистентом і може коригувати курс машини або використовувати гальма, але водієві все одно слід тримати руки на кермі і бути готовим взяти керування на себе в разі потреби.

Як повідомлялося
, електрокар Tesla Model S розбився, врізавшись в пожежну машину в США. Пригода сталася в ніч з 15 на 16 травня. Водій машини сказала співробітникам поліції штату Юта , що автомобіль працював в режимі автопілота .

Також ми писали , що електрокар виробництва компаніїTesla знову потрапив у смертельну аварію. Цього разу – в Швейцарії . В результаті ДТП водій не вижив . В результаті зіткнення з відбійником автомобіль спалахнув , а його власник згорів заживо всередині . Пожежні перевіряють, чи не загорівся чи акумулятор від перегріву .

А в кінці березня в Сполучених Штатах загинув водій в результаті вибуху електромобіля Tesla. До смертельної аварії він не раз нарікав на несправний автопілот машини . Тоді також з невідомих причин кросовер не впорався з керуванням і врізався у відбійник , після чого загорівся і вибухнув .

В квітні ЗМІ "розсекретили" терміни випуску нової моделі Tesla. Відзначається , що компанія приймає попередні заявки на контракти постачальників на модель Y.