Продажі нових авто в Україні пішли в "мінус"

3 грудня 2018, 18:01
Названо п'ять найпопулярніших марок "леговушек" в Україні

/ Фото: Анастасія Іскрицька

Попит на нові легкові машини в Україні за підсумками листопада пішов у "мінус": реєстрації знизилися на 4%. Однак в цілому за рік динаміка залишається позитивною.

Так, в Україні в листопаді 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року продаж нових легкових автомобілів в Україні знизився на 4%, до 7300 одиниць.

Реклама

Найпопулярнішою маркою місяця стала Renault – 865 реалізованих автомобілів. Французький бренд на 15% поліпшив свій листопадовий результат. На другому місці – Toyota, в активі якої 757 авто, попит на автомобілі цієї марки зменшився на 10%.

Третє місце українці віддали Nissan, купивши в два рази більше нових машин цього японського бренду, ніж роком раніше. Листопадовий результат – 687 машин. Четверте місце у KIA – 621 нових авто (+ 29% до листопада 2017). Замикає п'ятірку лідерів Skoda – 570 реєстрацій (-7%).

Загалом з початку року в Україні свої перші реєстраційні номери отримали 74,8 тисячі нових легкових автомобілів. Це на 2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Реклама

Нагадаємо, раніше журналісти "Сегодня" розібралися, які автомобілі купують українці і чому. А гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко пояснив, що на ринку нових автомобілів покупець за чималі гроші може обирати, виходячи зі співвідношення "ціна – якість". І саме через високі ціни на "автомобільні первинців" українські покупці надають перевагу автомобілям, що були у вжитку.

До речі, вже повідомлялося, що українці зможуть дізнатися за номером повну історію автомобіля. Це стане в нагоді покупцям старих авто.