ПриватБанк частково відновив роботу: які сервіси працюють

4 червня 2020, 15:26
Клієнти фінустанови продовжують скаржитися на проблеми

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

ПриватБанк, який зіткнувся з масштабним системним збоєм, відновив роботу онлайн-сервісу "Приват24" для бізнесу. Проблеми з обслуговуванням фізичних осіб поки залишаються. Про це повідомила пресслужба банку на сторінці в Facebook.

"Зараз наші технічні команди вже відновили "Приват24" для бізнесу: у новій версії працюють всі сервіси, за винятком виписок. <...> POS-термінали і банкомати банку працюють без збоїв. Всі технічні команди ПриватБанку зараз працюють на максимумі для відновлення роботи "Приват24" для фізичних осіб. Зараз ви можете зайти в онлайн-банкінг, однак сервіси працюють нестабільно", – йдеться в повідомленні.

Реклама

Читайте також:

Користувачі соцмережі в коментарях підтверджують, що послуги банку для фізосіб працюють погано – у деяких не відображає стан рахунку, у інших – не здійснюються операції за картою.

У банку також нагадали, що збій стався через "аварію на каналах зв'язку", тому попередити клієнтів про неполадки заздалегідь не було технічної можливості.

Реклама

Нагадаємо, на початку карантину ПриватБанк припиняв готівковий обмін валют. Пізніше банк також продовжив строк дії всіх карт для виплат на 90 днів, щоб позбавити клієнтів від необхідності відвідувати відділення банків під час карантину.

Крім того, новини "Сьогодні" розповідали про нові правила безготівкових платежів, які ввели в Україні з 28 квітня: