Підприємці скаржаться, що до Марушевської важко потрапити на прийом

29 червня 2016, 17:28
Одеська митниця працює з 9:00 по 21:00, що є не комфортним для клієнтів, зазначають представники бізнесу

Одеській митниці, яка позиціонує себе першопрохідцем в інноваціях і реформуванні, ще є чому вчитися у інших митниць. Про це в ефірі 112-му каналу заявила представник компанії "Твоя Логістика" Ірина Заєць.

За її словами, логістична компанія "Твоя Логістика" здійснює оформлення на 17 прикордонних пунктах пропуску. На всіх без винятку оформлення відбувається цілодобово, і це чимала перевага для всіх клієнтів. Але, на жаль, на Одеській митниці такої практики поки немає, вона працює з 9:00 ранку до 21:00 вечора, що є не комфортним для клієнтів.

Реклама

"Близько 300 наших постійних клієнтів вимагають сервісу у вигляді якості і швидкості в митному оформленні вантажу. На Одеській митниці сьогодні ми не змогли досягти цієї швидкості", – зазначила заступник директора з логістики Ірина Заєць.

Як приклад вона наводить ситуацію, яка склалася недавно. Зокрема, 9 контейнерів, які прибули на Одеську митницю з товаром "сполучні металеві елементи" і митними платежами приблизно в 1 млн 260 тис. Грн розмитнювати довше, ніж це планувалося. Такі дії компанія вважає неприпустимими, а маючи певний досвід роботи з різними митницями, "готова допомагати і ділитися досвідом для поліпшення спільної роботи".

"Хто, як не Одеську митницю, на чолі з Юлією Марушевський, яка лояльно ставиться до сфери бізнесу і йде в ногу з прогресом, зможе прислухатися до бізнесменів і вирішити їх питання", – говорить Заєць.

Реклама

Втім, діалогу не вийшло. "21 червня, я, як заступник директора з логістики компанії "Твоя Логістика", заздалегідь записалася на зустріч в приймальний день, в четвер, до начальника Одеської митниці Юлії Леонідівні Марушевская, пояснивши, що в Одесу буду їхати з Києва, а це 500 км в одну сторону. Приїхавши в Одесу, мені повідомили, що Юлії Леонідівни немає і направили до її заступнику – Кривоносу Семену Юрійовичу. Семен Юрійович, в свою чергу, направив до свого заступника Єзерово Альберту Анатолійовичу. Після 6 годин очікування зустріч так і не відбулася, я змушена була повернутися до Києва ні з чим", – розповіла Заєць.

У компанії вважають такий вчинок неповагою з боку держслужбовців як до представників бізнесу, так і до всіх 300 клієнтів компанії.