Уряд Японії дав оцінку криптовалюті від Facebook

20 липня 2019, 08:12
Японський міністр фінансів спрогнозував реакцію користувачів на Libra

/ Фото: Getty Images

Уряд Японії вважає криптовалюту Libra, яку хоче випустити Facebook, зручним засобом для міжнародних грошових переказів, однак сумнівається в її надійності. Про це заявив віце-прем'єр, міністр фінансів Японії Таро Асо.

"Користувачі сприймуть Libra як зручний засіб для міжнародних грошових переказів, оскільки це буде обходитися їм дешевше, ніж нинішня система переказів. Однак чи буде вона надійною, це поки серйозне питання", - наводить його слова агентство Kyodo.

Реклама

При цьому голова японського центробанку Харухіко Курода також висловив побоювання з приводу намірів Facebook випустити свою криптовалюту. За його словами, міжнародному співтовариству необхідно задуматися про заходи регулювання щодо Libra, оскільки її можна буде використовувати для фінансування тероризму та відмивання грошей.

Читайте також:

Місяць тому американська компанія Facebook оголосила, що планує випустити в обіг власну криптовалюту Libra у 2020 році. За словами представників компанії, зробити переказ цифровий валюти буде так само просто, як "відправити текстове повідомлення на телефон". Функціонування нової валюти буде засновано на технології блокчейн.

Реклама

Низка найбільших американських корпорацій, включаючи Visa, Mastercard, PayPal і Uber, мають намір вкласти по 10 млн доларів у створення консорціуму, який керуватиме Libra. При цьому ряд офіційних представників керівництва різних країн, включаючи президента США Дональда Трампа, а також національних банків висловили побоювання, що така форма фінансових операцій може сприяти злочинності.

Нагадаємо, через проблеми з Libra біткоін впав нижче психологічної позначки, падають курси і інших популярних криптовалют.

А дослідники Diar також відзначали, що криптовалюта від Facebook може зіткнутися з нестачею інвесторів, оскільки аудиторія платформи стає все більш віковою. Крім того, фахівці нагадують про проблеми соціальної мережі з безпекою, що також може негативно відбитися на проекті.

Реклама