"Укрзалізниця" запустить поїзд з вагонами-трансформерами, фото telegraf.com.ua
Подорожчання на 25% тарифу на вантажні перевезення "Укрзалізниці" в уряді запланували на цей рік. За процедурою проект підвищення спершу повинна погодити Державна регуляторна служба. Для прийняття рішення провели слухання, куди запросили і чиновників, і бізнес.
У залі засідань аншлаг. Проти підвищення представники всіх галузей. Першими свої аргументи проти подорожчання висловлюють металурги.
"Ми змушені будемо відмовитись від 10% замовлень. Наші мінус десять призведуть до того, що ви теж втратите вантажоперевезення. Для вас це 20 мільйонів доларів тільки з одного комбінату в мінус. Для держави це 147 мільйонів доларів виручки, з якої підуть податки. Тільки по комбінату Ілліча", – заявляє Юрій Зінченко, генеральний директор ММК імені Ілліча.
Промисловці вже кілька місяців просять не підвищувати тарифи хоча б до створення незалежного органу по їх регулюванню. Крім того, хочуть децентралізації.
"Дайте лібералізацію локомотивній тязі! Те ж саме, що зробив уряд стосовно децентралізації податків. Ми на місцях, окремо взяті клієнти, самі будемо краще купувати дизельне паливо без корупції, самі якісно ремонтувати, самі ефективно возити і самі забезпечувати максимальні обсяги перевезень", – говорить Костянтин Жеваго, народний депутат України.
Кажуть, що підвищення тарифів торкнеться не тільки постачальників і клієнтів, але і кожного українця. Ціни на продукти зростуть, робочі місця доведеться скоротити. Однак главу "Укрзалізниці" ці аргументи не переконують.