Правила успіху від власника мережі готелів Hilton

13 серпня 2016, 07:42
Конрад Хілтон, засновник мережі готелів Hilton, вважає, що потрібно дбати про клієнтів, адже це прямий успіх до розвитку бізнесу

www.harved.biz

Успіх явно пов'язаний з конкретними діями. Вони роблять помилки, але ніколи не виходять з гри.

Успіх, мабуть, пов'язаний з дією. Успішні люди продовжують рухатися і ніколи не перестають ворушитися.

Реклама

Завжди уважно спостерігайте за ситуаціями навколо себе – вони сповнені можливостей для запуску нового бізнесу.

Підходьте до своєї справи з творчістю, і тоді в голову прийде чимало нових ідей для торгівлі, послуг або залучення клієнтів, що дозволить отримати хороші прибутки.

Навіть якщо в житті вам доводиться падати і починати все з нуля, шукайте можливості, щоб знову піднятися вгору. Якщо ви наполегливі і працелюбні, удача обов'язково усміхнеться вам.

Реклама

Якщо хочеш, щоб бізнес був успішним, потрібно бути попереду конкурентів, надавати найкращі послуги. Тоді ви зможете купувати бізнес тих, хто не зможе з вами конкурувати.

Турбота про ваших клієнтів – прямий шлях до розвитку бізнесу. Тому думайте про комфорт і нові послуги, адже якщо клієнти будуть задоволені вашим сервісом, вони завжди до вас повернуться знову.