Правила успіху від відомих людей: Коко Шанель

12 лютого 2017, 07:16
Французький модельєр і засновниця будинку Chanel вважала, що успіху часто домагаються ті, хто не підозрює про неминучість поразки

Відомий модельєр народилася 19 серпня 1883, померла 10 січня 1971 року. У 18 років працювала продавцем одягу. У 1910 році відкрила в Парижі перший капелюшний магазин, що з часом стало основою модного будинку і мережі магазинів. На початку війни закрила магазини. У 1944 році виїхала до Швейцарії і повернулася на батьківщину майже через 10 років. У 1954 році підготувала нову колекцію. І поступово повернула колишню популярність. З нею співпрацювали такі зірки як Ліз Тейлор і Одрі Хепберн. Була клієнткою і Джекі Кеннеді. Модельєр привнесла в жіночу поду маленьке чорне плаття і приталений жакет, а також сумку на ланцюжку і велику біжутерію, наприклад, брошки.

Нижче наводимо ключові правила життя Коко Шанель:

– Робота здатна доставити набагато більше задоволення, ніж гроші. Гроші в підсумку стають символом незалежності.

– Немає ніякого часу для нудьги і одноманітності. Є час для роботи. І є час для кохання.

– Оскільки все знаходиться в голові, не треба її втрачати.

– Не витрачайте час на побиття стіни, в надії зробити з неї двері.

– Успіху часто домагаються ті, хто не підозрює про неминучість поразки.

– Після безсонної ночі не створиш нічого путнього вдень.

– Будь господарем своєї волі і слугою своєї совісті.

– Найважливіший вчинок – думати про себе. Привселюдно.

– Я оцінюю людей по їх манері витрачати гроші. Гроші – не самоціль, а матеріальний доказ того, що людина не помилилася.

– У вас не буде другого шансу справити перше враження.

– Якщо ви хочете мати те, що ніколи не мали, вам доведеться робити те, що ви ніколи не робили.

– Якщо ти народжений без крил, не заважай їм рости.

– Слабким людям властиво хвалитися перевагами, які здатний дати тільки випадок.

– Пожалійте себе, заради самих же себе. Щадіть свої вуха, свої очі і свої думки. Що ви чули такого після півночі, що ви вважали б цінніше власного сну? Це всього лише те, що ви так чи інакше чули, і, до того ж, сто разів. Тому відпочинок дуже важливий.