Правила успіху від відомих людей: Карл Сьюелл

21 жовтня 2019, 04:30
Власник однієї з кращих автодилерських компаній США вважає, що клієнт повинен легко скаржитися

Зробіть так, щоб клієнту було легко поскаржитися. Це неприємно, але у вас, принаймні, буде шанс виправити стан речей.

Клієнти – хороші. Якщо клієнт говорить, що у нього є проблема, 99 відсотків з 100, що це дійсно так. Не дозволяйте 1%, що залишився, змінити ваше ставлення до 99%.

Реклама

Якщо клієнт запитує, чи можете ви зробити щось для нього, відповідь завжди "так" – за умови, що запит хоч якось стосується вашого бізнесу.

Не платіть людям двічі за одну й ту ж роботу. Ніхто з вас – ні компанія, ні працівник – не повинен отримати грошей за роботу, яку доводиться переробляти. Чудове обслуговування і гарантії якості будуються на партнерстві.

Люб'язне поводження з людьми – це тільки 20% хорошого обслуговування. Найважливіша частина – це розробка технологій і систем, які дозволяють зробити роботу добре з першого разу. Ніякі посмішки не допоможуть вам, якщо ваш продукт або послуга не влаштовують вашого клієнта.

Реклама

Життя – дивна штука: якщо ви погоджуєтеся тільки на найкраще, ви частенько отримуєте це.

Найгірше місце знаходиться в середині. Якщо ваші ціни "середні", знайдеться хтось, хто запропонує ціни нижчі. Якщо ваші товари непогані, знайдеться хтось, хто запропонує чудову якість. Тих, хто тримався середини, витіснили з ринку.

Наші співробітники настільки ж важливі, як і наші клієнти. І до них треба ставитися так само добре. Як можна очікувати від наших людей, що вони будуть добре ставитися до клієнтів, якщо ми самі ставимося до наших людей погано?

Реклама

Якщо ви зробили все правильно відразу, вам просто не буде за що вибачатися.