Правила успіху від відомих людей: співзасновник Twitter Джек Дорсі

5 березня 2016, 08:11
Співзасновник сервісу мікроблогінгу Twitter вважає, що потрібно розділяти робочий тиждень на тематичні дні

lpost.ru

Засновник – це не робота. Це роль. І це повинно відбуватися знову і знову, інакше ми нікуди не просунемося.

Ідея, яка здатна змінити курс компанії, може прийти звідки завгодно.

Я є прихильником роботи в open space, так як думаю, що в цьому є величезна перевага – співробітники можуть навчати один одного новому і допомагати в сформованих робочих ситуаціях.

Весь час блукаю по офісу і слухаю, про що говорять співробітники. Велику частину робочого часу я просто спілкуюся з працівниками, які не є моїми безпосередніми підлеглими. Це дає відмінний простір для інтуїції.

Кожен підприємець повинен прагнути розвинути в собі якість не покладатися на удачу, а точно визначати щасливу ситуацію.

Мій робочий тиждень виглядає так: понеділок – рішення проблем в керуванні, п'ятниця – розробка продукту, техніки та дизайну, середа – робота з маркетингом і комунікаціями, четвер – влаштовую зустрічі з партнерами і розробниками, п'ятниця – приділяю увагу корпоративній культурі, субота – відпочиваю, неділя – розробляю стратегію і проводжу співбесіди. Кожен день тижня – тематичний, і такий принцип дуже зручний і продуктивний.

Залишайтеся в теперішньому часі: не фокусуйтеся на минулому або майбутньому

Будьте уразливі: покажіть людям свої страхи і помилки, щоб вони могли відчути близькість з вами як з керівником.

Дуже складно зробити щось просте ... Я завжди був зачарований містами і тим, як вони функціонують. Але в політиці мені треба було бути 8 років, щоб отримати зворотній зв'язок від будь-якого застосування. У програмуванні ж я можу змоделювати це впровадження і отримати миттєвий ефект. Тобто технологія – більш ефективний метод тестування.