Правила успіху відомих людей: Ганс Вільсдорф

16 липня 2018, 05:30
Творець компанії Rolex вважав, що клієнти завжди хочуть носити унікальні і якісні товари

www.rolex.com

Якщо підприємець хоче бути кращим, значить, його продукція або послуга завжди повинна сприйматися клієнтами як унікальний і найякісніший продукт.

Важливо пам'ятати: вартість вашого вироби може бути дуже високою, але при цьому виріб повинен бути якісним, унікальним і, якщо виходить, найкращим.

Коли підприємець пропонує клієнтам дорогі речі, він повинен подбати і про тих, у кого немає фінансових можливостей придбати дорогий товар. Вирішити проблему може створення більш бюджетних аналогів вашого продукту. Але при цьому нові лінійки продукції повинні не тільки відповідати всім стандартам якості, а й мати високу ступінь захисту від можливих підробок.

Дуже важливим якістю у підприємців є дар передбачати тенденції майбутнього. Наприклад, свого часу я знав, що кишенькові годинники підуть в минуле разом з жилеткою, а наручні годинники стануть найпопулярнішими. Я не помилився в своїх оцінках, і компанія розцвіла. Тому важливо, щоб підприємці, які хочуть стати успішними, не боялися моделювати майбутнє. Не виключено, що конкретна думка стане єдино вірною.

Успішна людина не може носити просто годинник. Вона зобов'язана носити наручний годинник Rolex.