Правила успіху відомих людей: Девід Огілві

21 вересня 2019, 04:36
На думку Огілві, змиритися з продукцією "другого сорту" – значить скоїти повільне самогубство

У сучасному діловому світі не має сенсу бути творчою людиною, яка оригінально мислить, якщо ви не можете продати те, що створили.

Я міг би позиціонувати мило "Дав" як миючий засіб для чоловіків після брудної роботи. Але замість цього вирішив назвати його туалетним милом для жінок з сухою шкірою. Останні 25 років це діяло безвідмовно.

Реклама

Реклама, що нічого не обіцяє споживачеві, абсолютно марна. При тому, що в переважній більшості сучасних рекламних кампаній будь-які обіцянки взагалі відсутні.

Читайте також:

Вивчіть продукт, який ви збираєтеся рекламувати. Чим більше ви про нього знаєте, тим вище ймовірність, що вам в голову прийде чудова ідея, як його краще продати.

Реклама

Чому одні люди вибирають "Джек Деніелс", а інші – "Гренд Дад" або "Тейлор"? Вони спробували всі три сорти і порівняли смак? Не смішіть мене. Насправді, у всіх цих трьох сортів – три різних іміджі, що впливають на різні верстви споживчої аудиторії. Люди вибирають не віскі. Вони вибирають імідж.

Читайте також:

Постійно нагадуйте вашим людям про необхідність дотримання високих професійних стандартів. Змиритися з продукцією "другого сорту" – значить скоїти повільне самогубство.

Реклама

Сюжет ілюстрації має набагато більше значення, ніж технічні прийоми її створення. Як і при створенні всіх інших елементів реклами, при створенні ілюстрацій сутність важливіша за форму.