Польські механіки назвали найкращі старі авто на єврономерах

28 серпня 2018, 04:32
За фактом – німецький автопром "рулить", японці – дихають йому в спину

Фото: архів "Сегодня"

Поки українські законодавці вирішують, що робити з сотнями тисяч автомобілів на єврореєстрації: в південних регіонах – на болгарській і молдавській, на Закарпатті – угорській і словацькій, в західних регіонах – на польській і прибалтійській, польські автомеханіки підсумували накопичений досвід і назвали найкращі старі авто.

Польське видання Motofakty опитало 1300 працівників СТО і на основі їхніх рекомендацій склало список найкращих вживаних автомобілів. Механіків просили оцінити надійність різних моделей – кузова, електрообладнання, двигуна і трансмісії, підвіски, розпитували про найвластивіші тому чи іншому авто поломки. На підставі отриманої інформації машинам привласнювали бали, кількість яких визначила їх позиції в рейтингу.

Реклама

У ціновій категорії Найкращі вживані авто вартістю до 2300 євро – беззастережне лідерство за німецьким автопромом. Пальма першості дісталася першому поколінню Audi A4 B5 (1994-2001 роки випуску), яке прийшло на зміну седану Audi 80 B4. 2-ге місце – у п'ятидверного хетчбека малого сімейного класу Audi A3 8L (1996-2003), бронза – у четвертого покоління BMW Seria 3 E46 (1998-2007).

У номінації Найкращі вживані авто вартістю від 2300 до 4600 євро непогано заявили себе японці, хоча німці представлені в переважній кількості. На першому місці Toyota Yaris II (2005-2011 р.в.), друге-п'яте місце дісталося другому і третьому покоління Audi A4 відповідно в корпусах B6 і B7 (2000-2008), середньорозмірному Toyota Avensis II (2003-2009), компактний хетчбек і його варіації Volkswagen Polo IV (2001-2009) і компактвен з п'ятьма або сімома посадочними місцями Volkswagen Touran I (2003-2015), шоста позиція рейтингу дісталася п'ятому поколінню бестселера Volkswagen Golf V (2003-2009).

Реклама

У категорії Найкращі вживані авто вартістю від 4600 до 6900 євро в лідерах – знову японці і німці. У лідерах – "космічний" Honda Civic VIII (2006-2011 р.в.), йому в спину дихає трійця – седан бізнес-класу Audi A6 III (C6) (2004-2011), міський кросовер Nissan Qashqai I (2006-2013 ) і малий сімейний автомобіль Volkswagen Golf VI (2008-2013), п'ята-шоста позиції – у компактного Audi A3 8P (2003-2013) і субкомпактний "пуголовок" Toyota Yaris III (2011-р.в.).

Реклама

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано два законопроекти, що стосуються реєстрації автомобілів на єврономерах. Один з них передбачає зміни до Податкового кодексу про зниження акцизного податку з автомобілів (№8487), другий – заборону на митне оформлення машин, які не відповідають стандарту Євро-5, і посилення контролю за переміщенням і використанням авто, зареєстрованих в інших державах (№8488 ).

Раніше голова парламентського Комітету з питань податкової та митної політики Южаніна озвучила цифри розмитнення і заявила, що нові ставки розраховані таким чином, щоб вони захищали країну від екологічної шкоди, якої завдають старі автомобілі.

"Ставки будуть знижені. Зараз на новий автомобіль з об'ємом двигуна в 1,6 тис. куб. см акциз становить 427 євро, віком до п'яти років – 2629 євро, понад п'ять років – 3906 євро. За моєю шкалою, за новий автомобіль з таким об'ємом двигуна потрібно буде заплатити 150 євро, до п'яти років ("Євро-5") – 300 євро, 2005-2009 роки випуску ("Євро-4") – 750 євро, 2000-2004 роки ("Євро-3") – 1500 євро", – пояснила Южаніна.