Підрозділ Mercedes-AMG відмовляється від двигунів V12

5 березня 2019, 06:16
Тираж останнього суперседана S65 з 630-сильним бітурбодвигуном V12 обмежать 130 одиницями

Реклама

Сьогодні, 5 березня, на 89-му Женевському автосалоні компанія представить фінальну версію Mercedes-AMG S65. Тираж останнього суперседана S65 з 630-сильним бітурбодвигуном V12 обмежать 130 одиницями.

Кузов Mercedes-AMG S65 Final Edition пофарбований в колір Obsidian Black. Унікальність серії підкреслює чорний напис "One Man – One Engine" (Одна людина – один двигун) на кришці двигуна замість традиційного сріблястого, логотипи AMG на задніх стійках і глянцево-чорні чотирикутні патрубки вихлопної системи. Крім того, у прощального S65 бронзові 20-дюймові колісні диски і такого ж кольору вставки на бамперах, передніх повітрезабірниках і дверних порогах.

Чорно-бронзова тема продовжується і в салоні суперседана. З чорним інтер'єром контрастує декоративна мідна рядок і підсвічування мідного відтінку. На центральній консолі встановлена ​​пам'ятна табличка з написом "1 of 130", на кермовому колесі – "AMG Edition". Версія Final Edition отримала майже повний набір опцій, включаючи окремі задні сидіння, панорамний дах і пакет AMG Driver's package з обмежувачем швидкості, відсунутим до позначки 300 км/год.

Mercedes-AMG S65 Final Edition укомплектований 6.0-літровим бітурбодвигуном V12, що видає 630 к.с. і 1000 Нм крутного моменту. З таким агрегатом суперседан вагою в 2 250 кг прискорюється з місця до 96 км/год за 4,1 секунди.

Крім Mercedes-AMG S65 Final Edition на стенді марки в Женеві виставлять оновлені GLC, GLE 53 і GT R Roadster, а також друге покоління CLA в кузові універсал.

Нагадаємо, Mercedes і Tesla заявили про спільний проект. Автомобільні гіганти збираються розробити фургон на електричній тязі.

Раніше ми писали, що купе Mercedes-AMG GT R Pro показали на відео. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 318 км/год.

Раніше Mercedes-Benz показав перший серійний електромобіль. Новинка оснащена двома електродвигунами – по одному на передній і задній осі.