Чому новий асфальт в Україні "сходить" разом зі снігом: пояснення "Укравтодору"

10 вересня 2018, 15:14
Новак уточнив, що українці часто плутають ремонт доріг з роботами з забезпечення проїзду

/ Фото: Юрій Кузнєцов

В Україні в поточному році повинні відремонтувати близько 4000 км доріг (з 170 тисяч), на що виділено рекордні 47 млрд грн, заявив днями міністр інфраструктури Володимир Омелян. При цьому, як уточнив голова "Укравтодору" Славомир Новак в інтерв'ю "Радіо Свобода", мова йде не про ямковий ремонт. 

Новак зазначив, що на роботи з ямкового ремонту доріг не поширюються гарантії, адже він спрямований виключно на тимчасове забезпечення проїзду.

Реклама

"Багато людей плутають ремонт середній і капітальний з так званим ямковим ремонтом. Ямковий ремонт насправді не є ремонтом, це просто забезпечення проїзду", – сказав Новак.

За його словами "на ямковий ремонт гарантій немає – це просто залатані ями". 

Реклама

"Може бути ситуація, що після зими або під час зими ми латаємо дірки, ями так званим холодним асфальтом, це просто засипка ями, щоб машина могла проїхати. Навесні вона відкривається знову, тому що це холодний асфальт", – заявив Новак. 

Він також додав, що в разі, якщо на дорозі був дійсно зроблений ремонт, таких ситуацій виникати не повинно. 

Нагадаємо, на капремонт всіх українських доріг державного значення потрібно мінімум 2 трлн грн і 59 років: 

Реклама