По ожвавлених європейських дорогах промчала фура без водія

7 жовтня 2015, 04:33
Німецький автоконцерн протестував свою безпілотну систему управління

Daimler AG протестувала на ожвавленому шосе свою систему безпілотного водіння. Фото: кадр з відео

Daimler AG, компанія-засновник Mercedez-Benz, протестувала на ожвавленому шосе свою систему безпілотного водіння, встановивши її на звичайну вантажну фуру, Mercedes Actros. Система називається "Highway Pilot", а модель вантажівок Actros не замислювалася як безпілотна, це звичайний автопоїзд, розроблений ще в 1995 році, передає ПМ.

Тим не менш, навіть на ожвавленій трасі нова безпілотна система продемонструвала переконливі навички водіння.

Реклама

Звичайно, ніхто поки не збирається пускати на дороги вантажні фури без водіїв. Технологія "Highway Pilot" перетворює звичайну вантажну фуру в розумний автомобіль, який, згідно з прес-релізом Daimler, "здатний постійно тримати під контролем зону перед машиною і в певних ситуаціях брати контроль на себе". Система може водити вантажівку, гальмувати, а якщо автомобіль наблизиться до перешкоди, то "Highway Pilot" попросить водія "Мерседеса" з'їхати вбік. Якщо ж людина вчасно не відповість, то система просто зупинить фуру.

Система також попросить водія взяти керування на себе, якщо зміниться погода, або на дорозі не буде видимих дорожніх знаків. Як видно, "Highway Pilot" не перетворює вантажівку в повний безпілотник, а скоріше, робить його більш безпечним, бо до того ж оснащена підсилювачем екстреного гальмування, активною системою автоматичної підтримки швидкості і детектором стану водія (вона відразу включається, якщо помічає, що людина заснула).

"Highway Pilot" ще тестується, і раніше планувалася до промислового запуску в 2020 році, але за словами доктора Вольфганга Бернхарда, члена правління "Daimler", "вона, швидше за все, буде готова раніше... так як наші клієнти виявили до неї значно більший інтерес, ніж ми очікували".