Перший потяг, Порошенко і трембіти: як Україна відкривала Бескидський тунель через Карпати

24 травня 2018, 18:09
"Вікно в Європу" будували чотири роки; тунель став найбільшим інфраструктурним проектом останніх років

/ Фото: Данило Павлов

Автор фото: Данило Павлов / "Сьогодні"

Реклама

Сьогодні, 24 травня, на Львівщині на перегоні "Бескид – Скотарське" відкрили Бескидський тунель, на будівництво якого було витрачено чотири роки і близько трьох мільярдів гривень.

Довжина Бескидського тунелю – тисяча сімсот шістьдесят чотири метри. Це другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Новий Бескидський тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року. Згодом його пропускної спроможності виявилося недостатньо, і було ухвалене рішення побудувати новий.

Пропускна спроможність тунелю тепер збільшиться до 100 пар поїздів на добу, швидкість руху потягів зросте до 60 км/г. Гарантія експлуатації тунелю – 100 років. Перші потяги поїдуть через тунель вже цього місяця.

Реклама

Тунель, за словами президента України Петра Порошенка, є найновішим та найбільш складним в Україні.

"Бескидський тунель, який ми сьогодні відкриваємо – найбільший інфраструктурний проект, реалізований у нас в країні протягом останніх десятиліть. Його будівництво припало на останні чотири з половиною роки", – заявив на відкритті Порошенко.

Реклама

Крім президента, на відкритті Бескидського тунелю побували й інші перші особи держави, зокрема, міністр інфраструктури Володимир Омелян і міністр оборони Степан Полторак.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян прогнозував, що  Бескидський тунель відкриють в 2017 році, однак цього не сталося.