Пасажирам українських авіаліній більше не будуть пропонувати безкоштовні напої

18 березня 2019, 15:42
Нові правила набрали чинності з березня 2019 року

В Україні з березня 2019 року набули чинності нові правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу, затверджені Державною авіаційною службою.

Згідно з новими правилами, одним з основних нововведень документа стала відмова від обов'язкової безкоштовної норми багажу. Фактично, Державіаслужба узаконила статус-кво, що склався, коли авіакомпанії продавали квитки з України за безбагажним тарифами.

Реклама

У новій редакції правил вказана плата за реєстрацію в аеропорту, яка вже не один рік стягувалася деякими авіакомпаніями.

Новими правилами передбачено зміну часу закінчення реєстрації і посадки в літак. Якщо старі правила зобов'язували авіаперевізників закривати стійки реєстрації не раніше 40 хвилин до вильоту, а виходи на посадку – не раніше 10 хвилин до вильоту, то тепер ці терміни встановлені як 45 хвилин і 15 хвилин відповідно.

Додамо, що з правил прибрали вимогу про обов'язкового безкоштовного надання всім пасажирам прохолодних напоїв. Тепер пасажир може розраховувати тільки на воду за запитом.

Реклама

У розділі про класи обслуговування до переліку доданий перший клас. Також Служба прибрала мінімальну норму відстані між кріслами. Зокрема, якщо раніше авіаперевізники повинні були встановлювати сидіння з кроком не менше 31 дюйм в бізнес і преміум-класі і не менше 29 дюймів в економ-класі, тепер ця норма не закріплена законодавчо і залишена на розсуд авіакомпанії.

Нагадаємо, понад 300 пасажирських літаків Boeing 737 MAX 8 і MAX 9 по всьому світу були виведені з експлуатації після двох авіакатастроф, які сталися впродовж останніх п'яти місяців. Авіакатастрофи сталися в Ефіопії та Індонезії, внаслідок яких загинули майже 350 осіб.

Крім того, ми писали про позицію України з даного питання: Державна авіаційна служба обмежила використання авіалайнерів в країні. При цьому кінцеву дату заборони у відомстві не повідомили.