Організатори озвучили доходи від продажів квитків на Євробачення-2017

1 червня 2017, 17:12
Заступник гендиректора НГТУ повідомив, що після проведення пісенного конкурсу залишилося більше 100 млн грн зекономлених коштів

Фото: Twitter

Дохід від продажу квитків на міжнародний конкурс Євробачення-2017 склав 72,506 млн грн. Про це повідомив заступник генерального директора "Національного громадського телебачення України" (НГТУ) Павло Грицак.

"У нас дуже хороші показали доходів від продажу квитків при плані в 44 млн. грн. Ми перевиконали на 65% цей план і наші доходи склали приблизно 72 млн. грн", – розповів він на прес-конференції.

Реклама

За словами Грицака, було продано 64 тис. квитків, 37,4% яких придбали іноземні гості.

Заступник гендиректора НГТУ також повідомив, що після проведення пісенного конкурсу "Євробачення-2017" залишилося 135 млн грн зекономлених коштів.

"Проведення пісенного конкурсу" Євробачення-2017 "коштувало Україні 603 млн. грн. При закладених в бюджет 738,9 млн. грн", – розповів Грицак.

Реклама

За його словами, з 738,9 млн грн планових витрат 455,7 млн. Представляли кошти державного бюджету України, 200 млн, – кошти з бюджету міста Києва та 83,2 млн. – кошти від інших надходжень (спонсорські гроші, продаж квитків та таке інше). Таким чином, реальна економія становить понад 135 млн грн.

За словами Грицака, зараз на рахунках оргкомітету конкурсу знаходиться 277 млн грн, але розрахунки за фінансовими зобов'язаннями тривають

"Важливо, що було виділено 655,7 млн. Державних коштів, з яких витрачено лише 520 млн. Гривень. Ми намагалися економити кожну копійку, хоча те, що конкурс доводилося організовувати в надзвичайно стислі – трохи більше 4 місяців, – терміни, за які фактично з нуля обладнали павільйон, закупили обладнання, змонтували сцену, уклали необхідні контракти, накладало додаткові витрати", – розповів заступник гендиректора НГТУ.

Реклама

За його словами, "Євробачення-2017" виявилося одним з найбільш бюджетних конкурсів за останнє десятиліття: торішній в Швеції коштував 23 млн євро, конкурс в Австрії в 2015 році – 38,2 млн євро, в Данії в 2014 році – 49 млн євро, в Азербайджані в 2012 році – 58,2 млн євро. Нинішній конкурс в Україні коштував лише 20,4 млн євро.

"Можна багато розмірковувати про цифри, але є один важливий момент: той позитивний імідж, який отримала Україна після проведення" Євробачення ", дуже важко вимірювати в грошовому еквіваленті. А то, що за кілька днів травнем 2017 року Україна для підняття свого авторитету в очах європейців зробила більше, ніж велика кількість політиків за три роки, – очевидно", – резюмував Грицак.

Як відомо, в столиці України 13 травня відбувся фінал наймасштабнішого неспортивного заходу Європи – Євробачення. У конкурсі взяли участь 43 країни.

Вперше за багато років росіяни свого представника не надіслали – в'їзд Юлії Самойлової, яка незаконно перетинала кордон анексованого Криму з Росією, заборонили. Виступати онлайн або ж відправити іншого конкурсанта росіяни відмовилися.

Перше місце в конкурсі зайняв представник Португалії Сальвадор Зібрав. Сайт "Сегодня" з'ясував, що іноземна преса написала про Євробаченні в Україні.