Визначено найекономічніший автомобіль у світі

15 червня 2014, 09:26
Volkswagen XL1 споживає всього 0,9 л палива на 100 км

Volkswagen XL1 названий найекономічнішим автомобілем. Фото: automotive.co

<p>Фото: wired.com, automotive.com</p>

Реклама

Днями відбулося урочисте вручення ключів від автомобіля першому і поки що єдиному власникові досить футуристичного дизельного гібрида Volkswagen XL1, що відрізняється вкрай низьким споживанням пального, передає "3DNews". Керівництво німецької компанії планує зібрати і виставити на продаж 250 таких автомобілів, хоча спочатку в плани "народного виробника" не входила комерційна реалізація автомобіля. Модель XL1 з системою "plug-in hybrid", оснащена дизельним двигуном, орієнтувалася на те, щоб стати наочним зразком досягнень інженерів Volkswagen в області створення суперекономічних автомобілів.

Якщо виключити схвальні епітети автомобілю і перейти до заявлених характеристик, то виявиться, що виходячи з середньої витрати Volkswagen XL1 є на сьогодні найбільш економічним серійно випускається (нехай навіть і такий невеликий партією) автомобілем у світі. Працюючи виключно на електротязі, він може подолати відстань до 50 км. У середньому ж витрата дизельного палива на 100 км шляху становитиме 0,9 л, що здається дійсно вражаючим показником.

Домогтися такого результату конструкторам допомогли і застосовані в конструкції сучасні матеріали начебто вуглеволокна, що дозволило знизити загальну масу автомобіля до 795 кг (в салоні передбачені місця лише для водія і одного пасажира). Також окрему увагу приділялося обтічності повітряним потоком: коефіцієнт аеродинамічного опору нової гібридної моделі від Volkswagen дорівнює 0,189 (для Bentley Continental GT 2011 аналогічний показник становить 0,32, для Porsche 911 Carrera S (2012) – 0,29, для Toyota Prius (2004) – 0,26, для VW Golf R mk6 (2012) – 0,34, для Лада Пріора-0,32). Важливу роль зіграв і гранично низький центр ваги транспортного засобу, висота якого не перевищує 1,15 м.

Що стосується інших технічних характеристик Volkswagen XL1, то інженери автомобільного гіганта з Вольфсбурга оснастили гібрид двоциліндровим турбодизелем двигуном з потужністю 48 л. с. і електромотором, на який припадають додаткові 27 л. с. Автомобіль комплектуватиметься фірмовою 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач DSG з подвійним зчепленням. Розгін до 100 км / год за 11,6 с здається не дуже швидким і навіть досить віддаленим від показників сучасних бензинових гібридів, однак XL1 ні орієнтований на спортивну їзду, а переслідує зовсім інші цілі. Гранична швидкість обмежена електронікою гібрида на позначці в 160 км / ч.

Повертаючись до щасливому володаря дійсно унікального автомобіля, який дістався пану Малорні в перлинно-білому кольорі, хотілося б відзначити, що економія на паливі і турбота про довкілля (викид СО2 в змішаному режимі їзди складає приблизно 21 г на 1 км) обійшлася йому вельми дорого . Автомобіль був проданий за € 110 тис.

Ходять чутки, що в Volkswagen можуть представити і "заряджену" версію XL1, яку позбавлять системи "plug-in hybrid" і оснастять єдиним бензиновим мотором, що дозволяє набирати 100 км / год за 4,6 с, але витрачати при цьому в середньому близько 4 л на 100 км пройденого маршруту.