Омелян закликав "Укрзалізницю" вирішити проблему з локомотивами

19 жовтня 2020, 15:34
На думку ексміністра, "Укрзалізниця" повинна сконцентрувати увагу на тязі, локомотивах та інфраструктурі

/ Фото: Юрій Кузнєцов, Сьогодні

"Укрзалізниці" потрібно інвестувати передусім у тягу і розвиток інфраструктури. Про це заявив ексміністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі телеканалу "Україна 24".

За його словами, для "Укрзалізниці" першочерговим є вирішення проблеми нестачі локомотивів, і саме в них потрібно інвестувати кошти, а не в купівлю нових вагонів замість тих, які планують списати.

Реклама

"Ми можемо мати сотні тисяч вагонів. Але якщо немає їх чим возити, то вони просто будуть стояти, як кинуті потяги. І це, до речі, постійна картинка для "Укрзалізниці" впродовж останніх років, коли просто по 30-40-50-100 вагонів стоять на тупикових гілках, нічого не везуть, бо банально відсутні локомотиви", – розповів Омелян.

На думку ексміністра, у нинішніх кризових умовах увага "Укрзалізниці" має бути сконцентрована на тязі, локомотивах і ремонті існуючої інфраструктури. Що ж стосується ініціативи скоротити термін експлуатації залізничних вагонів, через що багато з них доведеться списати, то Омелян вважає, що її доцільність варто обговорити з бізнесом, перш ніж ухвалювати рішення.

"Мабуть, все-таки раціонально зустрітися з бізнесом і проговорити політику компанії. На що здатен бізнес? Чи готові українські компанії зараз закупити десятки тисяч нових вагонів? Чи у них достатньо для цього ресурсу?" – наголосив Омелян.

Реклама

Раніше народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок – колапс у промисловості та агросекторі.

Водночас президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков наголосив, що списання вагонів через скорочення терміну експлуатації змусить "Укрзалізницю" купувати нові, хоча значно важливіше направляти інвестиції в оновлення залізничної інфраструктури.