Омелян пояснив, як зміняться автобуси і маршрутки в Україні

26 липня 2018, 09:00
Мінінфраструктури готує низку нових вимог до перевізників

Володимир Омелян / Фото: Анатолiй Бойко

Пасажирські перевезення в Україні чекають на зміну правил, які дозволять посилити безпеку пасажирів. Про це в інтерв'ю сайту "Сегодня" розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

"Першочергове завдання – якомога швидше максимально зменшити смертність і травматизм на українських автодорогах. Люди, купуючи квиток, мають бути впевнені в своїй безпеці. Електронний кабінет перевізника спростить життя підприємцям і сприятиме більш ефективній роботі. GPS-трекери допоможуть виконувати моніторинг і віддалений контроль транспорту – будь-яке відхилення від маршруту буде відразу видно. Тахографи дозволять зменшити кількість порушень швидкісного режиму, часових норм роботи і відпочинку водіїв. Завдяки всім цим змінам і нововведенням ми зможемо зберегти на дорогах життя і здоров'я сотень і тисяч наших громадян, забезпечимо баланс інтересів бізнесу та держави", – зазначив Омелян.

Він нагадав, що з 1 серпня планується запустити електронний кабінет перевізника - там буде зібрана вся інформація про нього.

Реклама

"Опція буде доступною для користування в тестовому режимі з 1 серпня 2018 року. Доступ перевізників до свого електронного кабінету здійснюватиметься на підставі електронного цифрового підпису. Це буде надійним захистом від несанкціонованого втручання третіх осіб. Надалі розроблений реєстр маршрутів, а також штрафні бали за порушення в своїй роботі, як і низка інших опцій, будуть доступні в електронному кабінеті перевізника", – поділився планами міністр.

Глава Мінінфраструктури також підкреслив, що зараз установка GPS-трекерів на автобусах передбачена порядком обрання перевізника на конкурсі. Але поки що така умова не обов'язкова, а додаткова. Тому з 2019 року Мінінфраструктури запланувало зробити її обов'язковою.

Крім того, за словами Омеляна, старі та непридатні для перевезення пасажирів автобуси вилучатимуть, а переобладнані з вантажних у пасажирські – відправляти на металобрухт.

Детальніше про зміни, які готуються, читайте на сайті "Сегодня" в повному тексті інтерв'ю з Володимиром Омеляном: "Ми будуємо більше доріг, ніж в деяких країнах ЄС".