Новий сервіс: українців обслуговуватимуть в енергоофісах

13 листопада 2019, 08:00
Постачальник електроенергії YASNO обслуговуватиме українців в нових енергоофісах без черг або дистанційно за пару хвилин

Три з половиною мільйони українських сімей-споживачів електроенергії днями отримали можливість витрачати менше часу і зусиль на оплату рахунків і заощадити. Нова якість енергетичних послуг їм тепер забезпечує бренд YASNO. Що вже змінилося для людей і яким може бути сучасний комунальний сервіс, з'ясували "Сьогодні".

Що таке енергоофіс

З листопада ДТЕК вивів на ринок новий роздрібний бренд YASNO – під таким ім'ям працюватимуть три постачальники електроенергії: "Київські енергетичні послуги" (в столиці вже відкрилося три енергоофіса на місці відремонтованих центрів обслуговування клієнтів), "Донецькі енергетичні послуги" та "Дніпровські енергетичні послуги" – в Маріуполі і Дніпрі відкрилося по одному офісу.

Реклама

Що покращиться в сервісах для споживачів: більшість питань з постачальником можна вирішити дистанційно, а не витрачати час і гроші на дорогу до енергоофісу; додзвонитися постачальнику можна буде менш ніж за три хвилини (зараз час очікування може бути в рази більшим); час очікування обслуговування в енергоофісах буде не більше 15 хвилин (зараз можна провести в черзі годину і більше), а більшість питань можна буде вирішити взагалі без очікування.

Навіщо потрібен ребрендинг

Що важливо для клієнтів – в листопаді рахунки за електроенергію прийдуть від нового імені постачальника, але реквізити не зміняться, жодних документів у зв'язку з новим ім'ям постачальника переоформляти не треба. Отримати консультацію можна, як і раніше, за телефоном за звичними номерами.

Реклама

До кінця 2019 р. YASNO оновить ще 15 енергоофісів, з них вісім – у Києві. А вся мережа з 65 енергоофісів обслуговуватиме клієнтів в трьох регіонах до середини 2020 року. До речі, для тих, хто йде в ногу з часом, можна не витрачати час на візит до енергоофісу, а оплатити рахунок за "світло" через новий сайт YASNO або мобільний додаток для смартфона, витративши всього пару хвилин на місяць.

"Це не просто ремонти і зміна вивісок. Оновлюючи відділення, ми змінюємо бізнес-процеси і підходи до роботи з клієнтами, – каже генеральний директор YASNO Абдулла Кексал. – Наша команда вже покращила оперативність контакт-центрів, розвиває цифрові канали обслуговування – такі як мобільні додатки, Viber- і телефонні чат-боти, онлайн-кабінети. Наша амбіція – щоб з часом у роздрібній та сервісній сфері ми стали еталоном з точки зору комфорту і зручності взаємодії".

Абдулла Кексал розповів, що, крім продажу електроенергії, YASNO продовжить розвивати три напрямки:

Реклама
  1. YASNO Smart – двозонні лічильники з послугою підключення і розумне освітлення (раніше відомий під ім'ям "Розумний WATT");
  2. YASNO E-mobility – мережа швидких зарядок для електромобілів (колишній бренд STRUM), новою послугою стане обладнання зарядками для електромобілів як будинків, так і офісів корпоративних клієнтів;
  3. YASNO Efficiency – сонячні панелі для дахів, а також системи заощадження електроенергії, енергоаудит, Енергосервіс, енергоменеджмент.

Як відомо, двозонні лічильники дозволяють платити за "струм" вдвічі менше вночі, ніж вдень, а це істотна економія при використанні пральних машин, нагрівання води в бойлерах, випічці домашнього хліба в електрохлібопечах. Купити такий лічильник, а також розумні розетки, що регулюють яскравість освітлення, економні LED-лампи, замовити установку всього цього під ключ можна прямо в енергоофісі. Те ж стосується й інших запропонованих продуктів, причому можливе модульне підключення (наприклад, поступове додавання сонячних панелей до вже встановлених і працюючих), кредит на вигідних умовах і семирічна гарантія.

Перевірено: це працює

Кореспондент сайту "Сьогодні" побував в одному з енергоофісов ДТЕК у Києві на вул. Іллєнка, 31. На відміну від традиційних центрів обслуговування клієнтів, в енергоофісі впроваджена система електронної черги, з'явилася зона самообслуговування, в якій встановлені термінали самообслуговування, за допомогою яких можна швидко і надійно передати показання електролічильників, а не кидати паперові аркуші з показаннями у віджилі своє шухлядки. Тим, хто поки не звик до терміналів, допоможуть співробітники енергоофіса. А нашим помічником став сам директор YASNO у Києві Віктор Мельников. Він показав нам, як клієнт може зареєструватися в електронній черзі, як працює табло виклику клієнтів, яким потрібна допомога фахівця, наприклад, щоб укласти або переоформити договір на користування електроенергією, з'ясувати, чому утворилася заборгованість і т. ін.

Також Віктор Мельников продемонстрував, як можна самостійно передати показання лічильника через термінал самообслуговування. Виявилося, що це нескладно зробити навіть для людини, що не володіє комп'ютером.

"Наше завдання – скоротити час очікування клієнта, поки його приймуть, до 15 хвилин і менше", – зазначив Мельников.

Крім того в енергоофісі є дитячий куточок, де діти можуть грати, поки їх батьки вирішують "дорослі" питання.