Новий краш-тест автомобілів став сенсацією

26 червня 2016, 00:01
Toyota RAV4 провалила перевірку

Новий краш-тест автомобілів став сенсацією. Фото: auton

Американський страховий інститут дорожньої безпеки ( IIHS ) традиційно проводить свій найскладніший краш – тест з фронтальним ударом на швидкості 64 км /год об бар'єр , який перекриває 25 % ширини кузова , з боку водія . Однак в останній серії тестів експерти вирішили подивитися , що буде з " відмінниками " даної перевірки , якщо бар'єр поставити з боку пасажира . Несподівано дорестайлінговий Toyota RAV4 такий краш – тест провалив повністю , передає AutoUA.

Автовиробники вже навчилися оперативно вносити корективи в конструкцію автомобілів з розрахунком на те, що IIHS розіб'є їх про мале перекриття з боку водія. Цей тест імітує поширений вид ДТП, коли автомобіль практично по дотичній зачіпає рухається на зустріч транспортний засіб, або нерухомий предмет – стовп, дерево тощо. Для експерименту були відібрані сім кросоверів, які раніше вже проходили перевірку і отримали від інституту вищу оцінку, це Hyundai Tucson (2016 м.р.), Buick Encore (2015 м.р.), Honda CR-V (2015 м.р. ), Mazda CX-5 (2015 м.р.), Nissan Rogue (X-Trail, 2014 м.р.), Subaru Forester (2014 м.р.) і вже згаданий Toyota RAV4 (2015 м.р.).

Реклама

З усіх перерахованих моделей гідний результат зміг повторити тільки Tucson. Buick Encore, Honda CR-V і Mazda CX-5 удар з пасажирської сторони витримали з оцінкою "задовільно". Nissan Rogue і Subaru Forester пройшли повторну перевірку з оцінкою "гранично допустима", а антигероєм виявився Toyota RAV4 з вердиктом "погано". Чому автомобіль японської марки отримав таку низьку оцінку продемонстровано у відеозаписі. При ударі з пасажирської сторони максимальне зміщення елементів кузова в салон перевершило результат колишньої перевірки з боку водія на 33 сантиметри. У Nissan розбіжність склала 25.4 см.

Як пояснили фахівці IIHS , проблема полягає в тому , що при першому невдалому краш – тесті з поганим результатом автовиробники поспішають якнайшвидше усунути проблему . При цьому далеко не у всіх випадках зміни в конструкції кузова робляться симетричними . " Це дуже важливий аспект захисту водія і пасажирів , якому потрібно приділяти більше уваги . У 2014 році в аваріях з фронтальним зіткненням загинули понад 1600 пасажирів на передньому кріслі " , – зазначила старший інженер – дослідник IIHS Беккі Мюллер .

Порівняння результатів краш – тесту Toyota RAV4 2015 при малому перекритті з боку водія ( ліворуч) і з пасажирської сторони :

Реклама

У лівій колонці результати перевірок при ударі з боку водія , праворуч – повторні тести з ударом з боку пасажира .

З цієї причини Страховий інститут дорожньої безпеки розглядає можливість включити фронтальний краш – тест з ударом об несмінаемие бар'єр з малим перекриттям з боку пасажира в програму обов'язкових перевірок безпеки автомобілів . Зміни можуть бути прийняті в 2017 році, а тести в такому випадку почнуться в 2018 році.

Реклама

Примітно , що краш – тести з малим перекриттям були представлені ще в 2012 році, проте до цих пір не всі автомобілі від шанованих виробників успішно їх проходять . У травні цього року IIHS опублікував результати краш – тестів американських спорткарів : Chevrolet Camaro , Ford Mustang і Dodge Challenger . Оцінку " добре " в результаті отримав лише Camaro .