Незвичайний бізнес: подорож з секретом

24 вересня 2017, 16:28
В Україні набирають популярність поїздки "наосліп"

Життя сучасної людини – життя білки в колесі. Якщо хочеш бути успішним, доводиться всі сили направляти на роботу, підвищення кваліфікації, обзаведення корисними зв'язками. У щільному графіку складно знайти день для відпочинку, друзів і подорожей. А іноді так хочеться викинути мобілу, виїхати в будь-якому напрямку, прогулятися по вуличках нового міста. Ці можливості надає турсервіс Secret Ticket. Чим унікальний проект? Тим, що при замовленні квитків люди до останнього моменту не знають, куди їдуть! Як працює незвичайний формат – в рубриці "Особиста справа".

Реклама

НАПЕРЕДОДНІ. Ідея запустити сервіс прийшла в голову 25 – річної журналістки Тетяни Косянчук . " Закінчила школу в Рівному , а лінгвістичний університет – в Києві . Я багато подорожувала по світу , оскільки працювала , наприклад , інструктором гірських і велопоходів . Давно хотіла запустити свій туристичний проект . І коли прочитала про іспанський сервіс подорожей з сюрпризом , надихнулася ! " – розповідає вона .

Але дівчина не захотіла просто брати ідею іспанців, а придумала свою родзинку: "Іспанські подорожі з сюрпризом зводяться до продажу авіаквитків і розрахунках у готелях. Цього мало. Виникла думка запропонувати туристам ще й детальну карту міста з рекомендаціями, що варто подивитися". Коли бізнес-ідея була сформована, Таня зрозуміла, що потрібен партнер: "Для мене важливо, щоб секретні квитки були красиво оформлені. А значить, проекту потрібен дизайнер". Бізнес-партнером став 29-річний киянин Сергій Клепик: вони познайомилися в період роботи в дизайн-студії, здружилися. "Розповіла Сергію про секретні квитки – і через пару днів він погодився", – згадує Таня.

Реклама

ПРОЦЕСИ. Робота закипіла цієї зими. Розробники визначили, що будуть відправляти людей в секретні подорожі по Україні. "Вивчали специфіку міст, і питань виникало чимало: як добиратися – автобусом або поїздом, чи є хороші готелі, де перекусити, як йдуть справи з дозвіллям ... Підготували карти з рекомендаціями по містах. Відправляли наші напрацювання знайомим і друзям, хто живе в сюжеті місті. Вони актуалізували рекомендації", – говорить Тетяна. Офіційно запустили Secret Ticket в середині квітня: для цього відкрили сторінку в соцмережі Facebook.

"Вирішили, що стартові інвестиції будуть невеликими – до 5000 грн, адже будемо вкладати в проект час і знання. Сергій все оформляє як дизайнер, а я організовую подорожі", – пояснює дівчина. І проект несподівано вистрілив – за перший тиждень після запуску сервісу прийшло близько 200 заявок! Люди хотіли зайнятися поїздками з 15 травня, але багато хто хотів кудись поїхати на травневі. "Відмовляли: такі поїздки треба організовувати за місяць-два, оскільки все розкуплено. А двом парам не змогли відмовити, оскільки 13-14 травня одні відзначали річницю весілля, а інші – відносин. У підсумку львів'яни вирушили до Чернівців, а кияни – в Дніпро", – розповіла Тетяна.

Реклама

НЮАНСИ. Вже організовано понад ста поїздок . " В основному секретні квитки для себе замовляє молодь 25-35 років . Частіше їздять по двоє , друзі або пари , але є і сім'ї . Поодинці частіше вважають за краще подорожувати хлопці . Наші поїздки популярні як дозвілля в вікенди . Ще люди часто набувають поїздки з сюрпризом у вигляді подарункових сертифікатів : приємності люблять робити дорослі діти своїх батьків , або навпаки – батьки молодятам " , – говорить Косянчук .

За цей час зібрали чимало цікавих історій . Так , якщо зазвичай замовники дізнаються про місце секретної поїздки за день до відправлення , то зустрічаються люди , які хочуть подорожувати ... наосліп ! Такий сюрприз – сюрприз захотів отримати киянин Микола Шматков .

" Він не хотів знати , куди їде . Тому попросив написати на папері номер поїзда і час відправлення . На залізничному вокзалі дав своїй подрузі конверт , зав'язав очі і надів навушники , щоб не бачити і не чути підказок по відправлення поїзда . Дівчина посадила його в вагон , і тільки вранці Микола дізнався , що прибув в Ужгород ! Там погуляв два дні , а на зворотному шляху залишився на день у Львові . Після поділився : "Не знав , що подорожувати так легко – тепер мене не зупинити ! " – посміхається Тетяна .

Дводенний тур з розрахунку на людину стартує в економ-пакеті від 1090 грн, в дорогому – від 9999 грн. У вартість входить квиток на поїзд, готель або хостел і карта з рекомендаціями, що і де дивитися. "Спочатку хотіли зробити єдиний тариф на поїздки в Україну. Але довелося сформувати чотири пакети: одні хочуть їхати в" Інтерсіті "та зупинятися в готелях 4-х зірок, а інші нормально ставляться до плацкарту і хостелів", – говорить вона. Можна залишати і свої побажання в заявках. "Там потрібно вказати, цікавий велике/мале місто або яке місто не стане сюрпризом", – говорить Тетяна.

В ПЛАНАХ — ПІДКОРЕННЯ ЄВРОПИ

У власників Secret Ticket багато ідей . До кінця осені буде запущений сайт , а навесні 2018 го планується відкрити офіс і запустити європейський напрямок секретних подорожей .

" Уже організували першу поїздку за кордон для наших друзів Михайла і Тоні Ардашіних . Вони познайомилися в школі філософії , обожнюють античність . Логічно було організувати на їх 5 – ту річницю весілля подорож в Афіни . Тим більше вони не були в Греції " , – розповідає Тетяна .

При цьому не забувають про соціальну спрямованість бізнесу: "Наші друзі з проекту "Доступно.UA" тестують, чи зможуть люди, що пересуваються на інвалідних візках, якісно там подорожувати. Вирішили спільно організовувати секретні поїздки для людей з такими проблемами. Нещодавно пройшла перша поїздка : киянка Юлія Миронюк з братом Юрієм вирушили до Вінниці. Вони подивилися місто, погуляли по парку. Але на зворотному шляху виникли проблеми: після декількох годин очікування на залізничному вокзалі замість "Інтерсіті" подали поїзд з вузькими полками. Сподіваюся, в майбутньому таких проблем у мандрівників на візках не буде", – стурбована Косянчук. А цієї осені хочуть організувати секретну подорож для дітей одного з регіональних дитбудинків: для цього вони відкладають 10% прибутку.