Названі найуспішніші автоновинки 2014 року

29 грудня 2014, 05:08
Незважаючи на кризу, українці не перестають купувати автомобілі

Названі найуспішніші автоновинки-2014. Фото: autotheme.info

<p>http://autotheme.info/</p>

Реклама

2014-й рік добігає кінця і вже можна визначити, які з автомобілів-новинок в нинішньому році можна вважати вдалими. Навіть з урахуванням кризи і спаду продажів. Критерій успішності простий і об'єктивний – обсяги продажів на українському ринку. Серед легкових автомобілів на українському ринку найбільша частина належить автомобілям B- і C-класів. За вартістю – основні обсяги припадають на авто середньої цінової категорії Volume (50%), і масові Low Cost (42%), передає AUTO-Consulting.

Серед найменших, в середній ціновій категорії A-клас Volume цілком успішним можна вважати дебют оновленого Hyundai i10. За обсягами продажів Hyundai i10 на першому місці в своєму сегменті.

В середньому ціновому сегменті B-класу Volume успішним виявився дебют нового Toyota Yaris.

Реклама

В категорії B-high Volume успішно дебютувала Skoda Spaceback.

Реклама

Більш, ніж успішним можна назвати і старт продажів бюджетного седана в категорії B-high Volume – Geely GC6. Це якісно нове покоління моделей китайської марки привернуло покупців вдалим співвідношенням ціна/якість.

Успішно дебютувала в середньому ціновому сегменті С-класу Volume красуня Mazda3.

У бюджетному ціновому сегменті класу С Low Cost покупці добре сприйняли оновлений Great Wall Voleex C30.

Вдалим став старт продажів оновленого Hyundai Elantra в сегменті C-high Volume.

А в преміальному сегменті D-клас Premium цілком успішним можна назвати дебют технічно революційного Infiniti Q50.

У середній ціновій категорії Е-класу позитивно була сприйнята оновлена Toyota Camry.

У дорогому сегменті Е-класу Premium + Luxury впевнено дебютувала оновлена Audi A7. Та й продажу Maserati Ghibli можна назвати успішними.

Серед автомобілів категорії B SUV найвдалішим став дебют кросовера Peugeot 2008.

Зовсім не погано дебютував новий Nissan Qashqai в середній ціновій категорії SUV С-класу Volume. Та й продажі нового Nissan X-Trail виглядають цілком переконливо.

Впевнено дебютував у нинішньому році й інший представник середньої цінової категорії С-класу Volume Suzuki SX4 New.

Серед преміальних SUV C-класу досить вдалим можна назвати дебют Mercedes-Benz GLА.

Добре пішов в середній ціновій категорії D SUV Volume великий Toyota Highlander. Можна вважати цілком успішним і дебют SsangYong Rexton W.

Серед автомобілів D SUV Premium до душі покупцям припали Lexus NX і Porsche Macan.

Серед великих E SUV Premium найвдалішим був дебют нової BMW X5. Не дивлячись на спад продажів у цілому по ринку, за 11 місяців 2014-го BMW X5 було продано більше, ніж за той же період минулого 2013-го року. Про іншу баварську новинку в цій же категорії BMW X6 поки говорити рано – вона тільки з'явилася в Україні.

Серед MPV найбільш популярні автомобілі В-класу (47%) і середньої цінової категорії Volume (97%).

Найуспішнішим тут можна вважати дебют оновленого KIA Soul в категорії B MPV Volume. А також Citroen C4 Picasso в категорії C MPV Volume.

Не дивлячись на непросту ситуацію, можна з оптимізмом констатувати, що як і раніше, хороші автомобілі знаходять своїх покупців.