Названі найбільш "круті" бренди у світі

5 жовтня 2015, 15:04
Лідер рейтингу не змінюється вже три роки

Рейтинг найдорожчих брендів знову очолила Apple. Колаж: 1gai.ru

Марка Apple посіла перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу вартістю майже $170,3 млрд. Про це йдеться у щорічному топ-100 найдорожчих брендів світу агентства Interbrand.

Згідно з рейтингом, до 2013 року беззаперечним лідером рейтингу був бренд Coca-Cola.

Реклама

Три роки тому вперше сотню очолила марка Apple. Зараз її вартість становить, за версією Interbrand, $170,276 млрд, що на 43% більше, ніж роком раніше.

Ринкова капіталізація компанії Apple Inc. на закритті торгів у п'ятницю, 2 жовтня, дорівнювала майже $629,5 млрд. Таким чином, якщо орієнтуватися на розрахунки Interbrand, вартість самого бренду становила 27% всієї ринкової вартості компанії.

Марка Coca-Cola зараз займає лише третє місце з $78,423 млрд. Причому за рік колись найдорожчий бренд світу подешевшав, за версією Interbrand, на 4%. Ринкова вартість Coca-Cola Co. (володіє ще й іншими брендами – Fanta, Sprite, Bon Aqua тощо) у п'ятницю досягала $175,7 млрд. Флагманський бренд забезпечує, тим самим, майже 45% капіталізації всієї компанії.

Реклама

Всього в першій десятці крім Apple присутні бренди ще п'яти компаній, які можна назвати технологічними:

  • Google ($120,314 млрд; + 12% до минулого року; 2-ге місце),
  • Microsoft ($67,67 млрд; + 11%; 4-те місце),
  • IBM ($65,095 млрд; – 10%; 5-те місце),
  • Samsung ($45,297 млрд; 0%; 7-ме місце)
  • Amazon ($37,948 млрд; + 29%; 10-те місце).

Найбільший приріст за рік показав бренд Facebook. Його вартість зросла, за підрахунками Interbrrand, на 54%, до $22,029 млрд. Марка самої популярної соціальної мережі світу тепер займає 23-тє місце.

Найбільше подешевшав люксовий бренд Gucci – на 14%, до $8,882 млрд (50-те місце).

Реклама

Цього року в топ-100 увійшли п'ять новачків – Lego ($5,362 млрд), PayPal ($4,251 млрд), Mini ($4,243 млрд), Moet & Chandon ($4,131 млрд) і Lenovo ($4,114 млрд). Ці марки займають відповідно 88-ме і з 97-го по 100-те місця.