Стали відомі нові лідери в ТОП-100 брендів. Фото: libymax.ru
Бренди Apple, Google і Coca-Cola четвертий рік поспіль стали найдорожчими в світі. Про це свідчить черговий рейтинг 100 провідних брендів, складений агентством Interbrand Corp.
Так, за рік вартість Apple зросла на 5% – до 179,1 млрд доларів.
Google теж подорожчав – на 11%, до 133,3 млрд доларів.
Водночас Coca-Cola, що замикає трійку лідерів, подешевшала на 7%, до 73,1 млрд доларів.
Найсильніше подорожчав Facebook – відразу на 48%. Що, втім, не дозволило компанії увійти до десятки провідних – соцмережа розмістилася на 15-му місці рейтингу.
До ТОП-10 увійшли технологічні компанії Microsoft (4-те місце), Samsung (7-ме місце), Amazon (8-ме місце), а також бенди авто Toyota (5-те місце), Mercedes (9-те місце), General Electric (10-те місце).