Національний бренд України значно виріс в ціні

10 грудня 2016, 12:08
Індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій, зазначив Гройсман

Вартість національного бренду України збільшилася на 39%. Фото

Згідно зі звітом про стан національних брендів, опублікованому міжнародною організацією Brand Finance, вартість національного бренду України збільшилася на 39%, завдяки чому в цьому році він став третім серед брендів країни, які росли швидше. Про це повідомив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

За його словами, компанія вже двадцять років веде оцінку вартості комерційних і національних брендів.

"У звіті наголошується, що в цьому році Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалася меншим (негативним) увагою засобів масової інформації, не дивлячись на те, що її економіка залишалася вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією", – написав Гройсман на своїй сторінці в Facebook.

Показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулося підвищення оцінки якості життя на 11,4%, а також істотне поліпшення здатності країни зберігати свій талановитий кадровий потенціал.

"На мою особисту думку, зміни, яких нам поки вдалося досягти, ще не досить відчутні. Але якщо незалежні експерти бачать позитивні тенденції – це вже великий плюс. В даному випадку – індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій" , – зазначив
Гройсман.