/ Фото: Юрій Кузнєцов
В Україні розпочався передноворічний ажіотаж на залізничні квитки.
"Укрзалізниця" призначила півтора десятки додаткових потягіві продовжила маршрути ще шести. Квитки розлітаються.
"Сьогодні" розбиралися, як не втратити квитки на Новий рік і що робити, якщо немає вільних місць на "святкові" потяги.
З наближенням новорічних свят попит на залізничні квитки помітно зростає, особливо популярна дата – 30 грудня. Тільки розпочався продаж, як за годину майже всі квитки розібрали.
До кас – черги бажаючих виїхати вчасно. За своїми квитками на вокзал приїхала киянка Вікторія Кучеренко. Минулого року ледь встигла вскочити в "останній потяг". Тепер уже знає: якщо не поквапиться – нікуди не поїде.
"Складно було дістатися додому. Тому що ажіотаж дуже великий на квитки. І перед святами дуже навіть складно це зробити", – говорить мешканка Києва Вікторія Кучеренко.
Тому поточного року киянка вирішила не ризикувати і придбала квитки заздалегідь.
"З квитками нелегко, можна сказати, мушу брати заздалегідь, за тиждень, за два, це точно. Зараз добре, що онлайн з'явилася послуга. Не виходячи з дому, ти можеш подивитися, який вагон, яке місце, і без проблем це придбати", – говорить Вікторія Кучеренко.
Квитки на популярні західні напрямки розкуповують навіть і в звичайні вихідні, а перед святами – тим паче. Але в "Укрзалізниці" вже збільшили кількість потягів, які курсуватимуть в цей період.
"Залишилося небагато, менше двох тижнів до Нового року, але ми бачимо – виїзд за основними напрямками є, і проблем, в принципі, немає. На піку перевезення вже призначили понад 35 пар додаткових потягів, ми сподіваємося вивезти всіх, і щоб всі були задоволені", – говорить директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень АТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан.
Зазвичай залізницею користуються до 150 тис. пасажирів на день. Перед святами кількість зростає майже вдвічі. Тому в "Укрзалізниці" наполегливо радять: щоб зберегти нерви, краще купувати квитки заздалегідь.
"На нашому онлайн-сайті ми запустили автоматичну систему підбору маршрутів з пересадкою. Якщо немає квитків прямого сполучення, система запропонує скористатися квитком з пересадкою", – говорить директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень АТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан.
Тим паче в онлайн-сервісі завжди можна повернути квиток, якщо раптом змінилися плани, або – купити інший. Однак, якщо вільних місць немає, все ж варто періодично перевіряти сайт. Квиток обов'язково з'явиться, говорять в "Укрзалізниці".
Нагадаємо, раніше квитки на 16 потягів в Україні почали продавати за 45 діб до відправлення. Ці потяги вирушають у східному напрямку – в Луганську і Донецьку області.
Новини "Сьогодні" також розповідали, які послуги можуть отримати пасажири "Укрзалізниці":