На українські залізні дороги повернуться двоповерхові поїзди Skoda

30 жовтня 2015, 09:46
Пустити склади на маршрути планують взимку

"Шкоди" зараз в Україні не ходять. Фото з архіву

ПАТ "Українська залізниця" планує до 1 грудня цього року і до 1 березня 2016 року повернути в експлуатацію два пасажирських двоповерхових поїзди чеської компанії Skoda, які на сьогоднішній день не курсують. Про це заявив виконуючий обов'язки голови правління компанії Олександр Завгородній.

"У нас є два електропоїзди Skoda, один буде запущений в експлуатацію до 1 грудня 2015 року, другий – до 1 березня 2016 року. Вони простояли півтора року, і за цей час, за нашими оцінками, кожен поїзд не приніс близько 320 млн грн доходу від перевезення пасажирів", – сказав Завгородній.

Реклама

За його словами, "Укрзалізниця" планує задіяти ці поїзди на маршрутах Полтава – Кременчук – Київ і Кременчук – Дніпропетровськ – Харків.

Нагадаємо, Чеські електропоїзди Skoda раніше курсували на маршрутах із Сімферополя до Харкова і Донецька, пізніше планувалося їх призначити на маршрут Харків – Донецьк. У лютому 2014 року потяг надійшли до управління Південної залізниці з управління Української залізничної швидкісної компанії (Ужское), що експлуатує швидкісні потяги.

Раніше "Укрзалізниця" провела переговори з великими машинобудівними компаніями, які одними з світових лідерів у виробництві енергетичного устаткування і залізничного транспорту – Alstom, Siemens і Bombardier щодо перспектив їх співпраці з українською стороною з питань оновлення рухомого складу. Крім того, з модів ведуться переговори про запуск поїзда між Кишиневом і Одесою, а з Білоруссю – про запуск поїзда між Мінськом і Новоолексіївкою.

Реклама

Також у планах "Укрзалізниці" – нарощування обсягів ремонту локомотивів на що входять до складу новоствореної акціонерної компанії заводах, зокрема, Запорізький електровозоремонтний завод, Львівський локомотиворемонтний завод і Дніпропетровський тепловозоремонтний завод. Зараз кожен завод ремонтує близько 40-60 локомотивів на рік, тоді як на наступний рік планується на кожному підприємстві відремонтувати близько 150-200 локомотивів.