На авторинку України очікуються зміни: "китайці" можуть піти

16 грудня 2016, 04:07
Українці відмовляються купувати бюджетні китайські моделі замість європейських або корейських

З України можуть піти дешеві автомобілі. Фото: Autoua.net

На ринку китайських автомобілів в Україні очікуються серйозні зміни. Не виключено, що крім перестановок в рейтингах продажів, в 2017-му ринок недорахується деяких брендів з Піднебесної, передає Auto-Consulting.

У році, що минає 2016 році всі китайські бренди разом узяті заледве змогли зайняти 1,88% українського ринку. Для порівняння, ще рік тому вони контролювали 6,9% продажів, а два роки тому – понад 14% ринку.

Реклама

У штуках показники ще більш плачевні. Всього за 11 місяців цього року їздити на нових китайських автомобілях захотіло лише 1069 осіб, рік тому таких було – 2818. А не так давно, в 2014 році китайських авто було продано 12 257 шт.

Серед китайських брендів в Україні продовжує лідирувати Geely. Навіть не дивлячись на те, що в порівнянні з минулим роком реалізація Geely у нас в країні скоротилася більше, ніж на 70%.

На другому місці по продажах в Україні сьогодні Great Wall. Реалізація авто цієї марки в порівнянні з минулим роком скоротилася всього на 3%.

Реклама

На третьому місці – автомобілі Chery. У порівнянні з минулим роком автомобілів цієї китайської марки було продано майже на 65% менше.

На четвертому – JAC. На п'ятому – Zotye. Решта – вже покинули ринок.

Падіння частки ринку спостерігається в усьому лоу-кост сегменті, де присутні і китайські, і українські, і російські, і європейські бренди. Тобто змінилася структура ринку. Зростання ринку нових авто йде за рахунок дорогих брендів і моделей.

Реклама

Другий фактор – запровадження Євро-5. Через це багато популярних недорогих моделей стало неможливо імпортувати.

Третій фактор – дуже велика кількість китайських брендів, які раніше були представлені в Україні, але вже пішли з ринку певною мірою зіпсували імідж всієї категорії.

Крім того, ціни на китайські авто вже підібралися, а іноді і перевищили прайси на автомобілі деяких корейських і європейських марок. І не виключено, що далеко не всі наші покупці готові платити такі гроші за машини з Піднебесної. Це теж одна з причин, по якій китайських авто стали купувати менше.