На аукціон виставлять найбільш просунутий автомобіль 1950-х, покритий золотом

17 березня 2018, 07:44
Керувати машиною можна було за допомогою керма, кнопок і встановленого по центру важеля, як літаком

<p>Фото: The Golden Sahara</p>

Реклама

В середині травня поточного року аукціонний дім Mecum виставить на торги самий незвичайний автомобіль, створений легендою американського кастомайзинга Джорджем Баррісом. Машина дебютувала в 1954 році на виставці Petersen Motorama, а її будівля обійшлася в 25 000 доларів (в сьогоднішніх грошах сума склала б близько 300 тисяч доларів).

Автомобіль, відомий під ім'ям The Golden Sahara, почав своє життя як Lincoln Capri Hardtop зразка 1953 року. Після аварії, в результаті якої машина позбулася верхній частині, Барріс вирішив використовувати її для амбітного проекту. Фінансову сторону питання взяв на себе замовник – житель Огайо Джеймс Сконзакес.

В результаті переробок автомобілю повністю поміняли передню і задню частину кузова, встановили сферичне лобове скло, задні крила з інтегрованими повітрозабірниками і нову кришку багажника, відлиту за формою запасного колеса. Щоб відкрити її, потрібно було повернути номерний знак.

Ті деталі, які раніше були хромованими, покрили 24-каратним золотом. Для отримання унікальної золотистої фарби з перламутровим ефектом використовували риб'ячу луску. Для цього її змішували з прозорим лаком і тонером.

В обробці інтер'єру The Golden Sahara використовувалася двоцвітна ткати і плюш. В автомобілі був встановлений телевізор, магнітофон, радіо і міні-бар з холодильником.

У 1956 році доопрацюванням машини зайнялася детройтськая автомайстерня Delphos Machine and Tool. The Golden Sahara отримала нові чотирьохсекційні фари, подвійний задній плавник і неймовірний для свого часу набір електроніки. Керувати машиною можна було за допомогою керма, кнопок і встановленого по центру важеля, як літаком. У передньому бампері були встановлені сенсори системи екстреного гальмування, а скляні секції коліс підсвічувались під час повороту
.

Покришки у The Golden Sahara теж були незвичайні. Зроблені з експериментальної гумової суміші компанією Goodyear, вони могли світитися в темряві.

The Golden Sahara оснащувався функцією голосового та віддаленого управління , за допомогою якої можна було запускати і глушити двигун , відкривати двері і управляти розгоном і гальмуванням . Крім цього , двухдверка могла пересуватися і самостійно – без водія .

З середини 1960-х років автомобіль зберігався в будинку Сконзакеса і до сих пір не з'являвся на публіці .

У січні на аукціоні Barrett – Jackson продали особисту машину Барріса – Ferrari 308 GTS . Спорткар , оснащений електронною панеллю приладів , телефоном NEC , телевізором Sony , аудіосистемою Kenwood і камерою заднього виду , дістався новому власнику за 93 500 доларів .

Реклама

Нагадаємо, в Україні продають німецький лімузин епохи Адольфа Гітлера.

Ранее мы писали, що рідкісний довоєнний BMW 50 років іржавів у сараї.

Также  сообщалось, що в Німеччині продають рідкісний український позашляховик. Автомобіль , який знаходиться в німецькому місті Галле , оцінили 14,9 тисяч євро .

Реклама

Крім того, рідкісний італійський спорткар оцінили в 1,6 млн доларів. Bizzarrini 5300 Strada побудований колишнім інженером Ferrari Джотто Біззаріні , який також працював в Alfa Romeo , Lamborghini і Iso .

А гоночний Jaguar Стірлінга Мосса оцінили в 15 мільйонів доларів.