Мінінфраструктури планує відкрити повну навігацію на Дніпрі вже з 1 червня

28 травня 2020, 23:02
Дострокове відкриття повної навігації стало можливим завдяки швидкому завершенню капремонту Канівського судноплавного шлюзу

В Україні, де планують реалізувати масштабний проект, який з'єднає Балтійське море з Чорним, навігацію на Дніпрі відкриють на десять днів раніше, ніж планували – 1 червня, повідомили в пресслужбі Міністерства інфраструктури.

Цьому сприяло дострокове завершення капітального ремонту Канівського судноплавного шлюзу, який забезпечили міністерство і "Укрводшлях". Таку заяву зробив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час інспекції Канівського судноплавного шлюзу 28 травня.

Реклама

"Судноплавні шлюзи Дніпровського каскаду було побудовано понад 50 років тому. Ще з 90-х проведення їх капітального ремонту відкладалося через брак державних коштів. Рішення про ремонт Канівського шлюзу було прийнято в 2018-м, але роботи не проводили у встановлені терміни. Тільки після втручання міністерства і заміни керівництва "Укрводшляху" ми знайшли можливість завершити капремонт. І навіть на 10 днів швидше запланованої дати – 1 червня буде відкрита вся навігація", – сказав Криклій.

Він наголосив на важливості якнайшвидшого прийняття закону "Про внутрішній водний транспорт", який дозволив би вирішити всі проблемні питання, пов'язані з утриманням, ремонтом і модернізацією судноплавних шлюзів на Дніпрі.

"Для утримання шлюзів в належному стані законопроектом 1182-1-д передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів. З цього фонду буде фінансуватися утримання, реконструкція, ремонт, технічне переоснащення та охорона судноплавних гідротехнічних споруд", – пояснив міністр.

Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що прийняття закону "Про внутрішній водний транспорт" може стимулювати прихід в Україну іноземних інвесторів з Євросоюзу.

Нагадаємо, проект по відновленню річкового шляху Е-40, що зв'язує Балтійське і Чорне море, вийшов на стадію практичної реалізації.

Мінінфраструктури планує розвантажити дороги, на будівництво яких влада витрачає колосальні ресурси, переорієнтувавши частину вантажопотоку з автотрас на річку і залізницю.

Реклама