Міжнародні бренди одягу розширюються на українському ринку

9 грудня 2016, 08:17
Переносити виробничі потужності до нашої країни іноземні компанії поки що не готові

Міжнародні бренди не хочуть шити одяг в Україні. Фото: Pixabay

Міжнародні бренди одягу, які присутні в Україні, не приховують планів експансії. Компанії мають намір збільшувати кількість точок продажів, але співпрацювати з українськими фабриками одягу поки що не готові, пише UBR.

Наприклад, в мережі Gloria Jeans працює 26 магазинів в Україні. Компанія зараз розвиває формат від 1 тис. кв. м. "Ми продовжуємо будувати мережу в Україні. Розширюватимемося наступного року обов'язково, але конкретніші дані зможемо надати після затвердження плану. Цікавлять всі регіони, але насамперед ми розглядаємо варіанти в Києві, Дніпрі, Харкові", – повідомив Сидоренко.

Реклама

А ось можливість розміщувати частину замовлень на українських фабриках або інвестувати у власні виробничі потужності – не розглядається. "У нас великі обсяги замовлень, але в Україні немає таких виробництв, які б змогли виконати їх", – говорить Сидоренко.

Генеральний директор мережі Pako Lorente (чоловічий одяг) Наталія Лунів повідомила, що вони мають намір наступного року відкрити до десяти нових магазинів. "Ми почали розвивати свою мережу з 2014 року, і криза не перешкода. Більш того, в таких умовах легше домовитися з торговими центрами, легше заробити лояльність покупців", – говорить Лунів.

Формат магазинів Pako Lorente невеликий – від 75 до 120 метрів. Обумовлено це специфікою товару. "У нас немає самообслуговування. Консультант працює з клієнтом і індивідуально підбирає йому костюм", – пояснила Лунів.

Реклама

Дві третини асортименту представляють класику, третина – кежуал. Середній чек – близько 3 тис. грн. Бренд, який в Польщі створювався як "іміджевий одяг для успішних людей, які ведуть здоровий спосіб життя", дещо підкоригували для України. Насамперед це торкнулося розмірної лінійки і кольорової палітри. Замовляючи колекцію для України, ретельно під смаки наших споживачів підбирають всі деталі.

А ось виробництво в нашій країні відкривати принципово не бажають. "Ми дуже переживаємо про якість товару. Якщо ми перенесемо хоча б частину виробництва до України – чим відрізнятимемося від наших конкурентів в сегменті середній мінус?" – зауважила Лунів.

LC Waikiki озвучував плани щодо відкриття до кінця цього року двадцяти магазинів, але зміг презентувати лише 14. Як розповів регіональний директор компанії LC Waikiki в Україні Олексій Гришко, в планах на наступний рік розширити мережу на всю країну. "Ми повинні бути представлені в кожному обласному центрі", – говорить Гришко.

Реклама

При цьому малоймовірно розміщення хоча б частини замовлень на потужностях українських виробництв. "Асортимент істотно доводиться переробляти під смаки українських покупців. Колекція набагато яскравіше. Але розміщувати замовлення ми поки що не готові. Нам так і не вдалося знайти потужності, що задовольняють наші вимоги", – визнав Гришко.