Mercedes-Benz побудував військовий "Гелік" без скла і дверей

22 червня 2018, 07:14
Опційно для машини пропонується протипульове бронювання нижньої частини кузова і бронеплита під днищем

Фото: Epsilor

Реклама

Концерн Daimler представив на оборонній виставці Eurosatory 2018 у Парижі нову версію Mercedes-Benz G-серії, призначену для військових, повідомляє інтернет-портал Jane's 360. Замість повноцінного кузова позашляховик Mercedes-Benz MRV 6.2 оснащений легкою надбудовою з кріслами-"ковшами" і каркасом безпеки.

 

Абревіатура MRV означає Multi Role Vehicle – "багатоцільовий автомобіль". Вся механічна частина запозичена у легкого броньовика Mercedes-Benz LAPV 6.1 з колісною формулою 4х4. Це шасі G461 з колісною базою 3428 мм, трилітровий дизель V6 3.0 потужністю 185 кінських сил, що блокується з п'ятидіапазонним "автоматом" і двоступеневою роздатковою коробкою передач.

Реклама

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Посилена підвіска – з двома амортизаторами на кожне колесо. Використані колеса з посадковим діаметром 18 дюймів і затискачами-"бедлоками", які охороняють шини від розбортування. Дизельний двигун пристосований до тривалої роботи на низькосортному паливі.

Реклама

 

Головні відмінності від звичайних "цивільних" позашляховиків G-класу – це портальні мости, що дозволили збільшити дорожній просвіт з 245 до 412 міліметрів. Аналогічні мости використані на екстремальних "цивільних" версіях Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 і Mercedes-Benz G500 4x4².

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Позашляховик MRV 6.2 має довжину понад 5,5 метрів і висоту понад 2,1 метра (з тентованим дахом). На борту можуть розміститися до шести чоловік. Корисне навантаження складає до 3000 кілограмів. Глибина подоланого броду – до одного метра.

 

Опційно для машини пропонується протипульове бронювання нижньої частини кузова і бронеплита під днищем. Можливе встановлення різних типів кузовів і надбудов. За словами представників Daimler, машина повністю готова до серійного виробництва.

 

Нагадаємо, Mercedes почав випуск нових "Геліків". Позашляховик залишився рамним, проте отримав алюмінієві елементи кузова і незалежну підвіску попереду. Автомобіль став легшим на 170 кілограмів, але його маса все таки досягає 2,4 тонни. На даний момент позашляховик пропонується в модифікації G 500, який оснащується 422-сильним восьмициліндровим твін-турбо мотором об'ємом чотири літри і дев'ятиступеневою автоматичною коробкою передач.

 

Раніше ми писали, що самому позашляховому Гелендвагену не допоміг вибратися зі снігового полону навіть трактор.