Mercedes-Benz показав кросовер GLE нового покоління: фото

14 вересня 2018, 04:33
Новинка повинна бути помітно просторішою за попередника

Mercedes-Benz

Реклама

Mercedes-Benz показав кросовер GLE нового покоління: фото

Новинка повинна бути помітно просторішою за попередника

Mercedes-Benz ще до світової прем'єри розсекретив кросовер GLE нового покоління. Він прийде на зміну заслуженої моделі зразка 2011 року.

Реклама

Новий GLE побудований на кроссоверній платформі MHA (Modular High Architecture) – вона має багато спільного з "візком" MRA (Modular Rear Architecture), яка використовується на легкових Мерседесах C-, E- і S-класу.

Новинка повинна бути помітно просторішою за попередника: колісна база виросла до 2995 міліметрів (+80 мм). За рахунок цього простір для ніг задніх пасажирів збільшилася на 69 міліметрів. Причому задні сидіння придбали регулювання – як поздовжнє (з діапазоном 100 міліметрів), так і за кутом нахилу спинки. За доплату можна замовити і третій ряд сидінь.

На панелі перед водієм – величезний "планшет", який об'єднує віртуальну комбінацію приладів c тачскріном мультимедіа-системи діагоналлю 12,3 дюйма. Сама мультимедійна установка MBUX вже використовувалася раніше на новому А-класі: нею можна керувати жестами або голосом. А ще система інтегрована з додатками Mercedes Me для смартфонів.

Реклама

Для віртуального щитка можна вибрати один з чотирьох стилів виведення інформації: "Сучасна класика", "Спорт" з чорно-жовтими шкалами, "Прогресивний" з цифровим представленням, і "Стриманий", де на щиток виводиться необхідний мінімум інформації. Також до послуг водія кольоровий проекційний дисплей.

Новий GLE стане першим Мерседесом з підвіскою E-Active Body Control, в якому пневмостійки об'єднані з потужною гідравлікою. На замовлення її можна буде встановити на машини з шести- або восьмициліндровими моторами. Використання цієї системи зажадало впровадження 48-вольтової електричної системи – від неї живляться компактні електромотори в амортизаторах.

Швидкодіюча система E-ABC протистоїть не тільки крену, але також клювкам під час гальмування і присідання на розгоні. А на машинах, оснащених стереокамерами, електроніка навіть здатна заздалегідь підлаштовуватися під стан дороги попереду – і навіть нахиляти кузов машини всередину повороту.

Новий GLE перейшов на рядні "шістки". На фото модифікація GLE 450 з 367-сильним турбомотором і системою "м'якого гібрида", яка з'явиться першою. Потім з'являться і базові версії з чотирьохциліндровими моторами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Простіші альтернативи – звичайна підвіска зі сталевими пружинами або традиційна пневмопідвіска, доповнена активними амортизаторами системи ADS +.

Новий GLE отримає широку гамму моторів з чотирма, шістьма і вісьмома циліндрами. Доки розкрита інформація лише про одну модифікацію: під капотом Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC буде трилітрова рядна "шістка" з турбонаддувом потужністю 367 кінських сил з піковим моментом 500 Нм. А система "м'якого гібрида" EQ Boost дасть короткочасну добавку ще 200 Нм і 22 кінських сил. Надалі з'являться і гібридні версії з можливістю підзарядки.

Усі варіанти нового Mercedes-Benz GLE будуть оснащуватися девятідіапазонним "автоматом" 9G-Tronic. А ось система повного приводу буде відрізнятися. Чотирициліндрові версії отримають просту систему з міжосьовим диференціалом, який розподіляє момент між осями порівну.

Підвищити позашляхові можливості таких машин повинна електронна імітація блокування – пробуксовуючі колеса пригальмовують штатною гальмівною системою. А ось у машин з шестициліндровими моторами стоїть керована електронікою багатодискова муфта, що плавно підключає передні колеса. На важкому бездоріжжі вона може забезпечити жорстке підключення передньої осі. Крім того, усі машини з такою трансмісією буде забезпечено заниженою передачею.

Новий Mercedes-Benz GLE відрізняється вивіреної аеродинамікою. За коефіцієнтом лобового опору (0,29) він кращий у класі. Заради цього мерседесівці пішли на цілий ряд хитрощів: доки двигуну не потрібно посилене охолодження, спеціальний механізм прикриває решітку радіатора; велика частина днища оснащена плоскими щитками, перед усіма колесами встановлені гнучкі спойлери, в задньому звисі виконаний дифузор, і навіть форма колісних дисків і шин доводилася з точки зору аеродинаміки. Результат колишньої машини – 0,32.

У нового GLE передбачений багатий набір електронних асистентів, що підвищують безпеку водіння. Наприклад, активний круїз-контроль заздалегідь скидає швидкість до 100 кілометрів на годину, якщо виявить попереду пробку. У певному випадку це дозволить системі автотогальмування повністю погасити швидкість. Система екстреного гальмування під час повороту наліво розпізнає зустрічний транспорт і при необхідності гальмує для уникнення зіткнення. А "пробковий автопілот" отримав нову функцію – він може автоматично притискатися до краю смуги, щоб звільнити проїзд для швидкої допомоги, поліції або пожежних.

Тестове виробництво кросоверів на американському заводі в Тускалузе уже розпочалося. Світова прем'єра нового Mercedes GLE відбудеться на початку жовтня на автосалоні в Парижі. У європейських дилерів машина з'явиться на початку 2019 року.

Напередодні Mercedes-Benz показав "товариський" безпілотний фургон-транформер. Прототип Vision Urbanetic оснастили взаємозамінними вантажними й пасажирськими модулями.

Раніше Mercedes-Benz випробував свій перший електрокроссовер. Інженери перевірили, як в умовах жаркого клімату поведеться батарея, а також наскільки ефективна система охолодження силової установки і клімат-контролю в екстремальних умовах.

Також ми писали, що Mercedes почав випуск нових "Геліків".