Легендарний Hummer повернувся на ринок

14 травня 2017, 07:40
Брутальний і слабо пристосований для щоденної експлуатації Hummer H1 перестали випускати 11 років тому, але попит на специфічний позашляховик і не думав падати

Реклама
Громадянська версія армійського позашляховика Hummer H1 була знята з виробництва в 2006 році. Тепер знаменитий всюдихід знову надійшов у продаж – правда , трохи під іншим ім'ям , – передає "Популярна Механіка".
Брутальний і слабо пристосований для щоденної експлуатації Hummer H1 перестали випускати 11 років тому, але попит на специфічний позашляховик і не думав падати. Тоді в 2013 році компанія AM General, яка виробляла армійський Humvee, запропонувала всім бажаючим придбати цивільну версію машини у вигляді набору деталей для самостійного збирання, причому без силового агрегату.

Придбати будь-який відповідний двигун і коробку передач пропонувалося клієнтам, так само як і потурбуватися їх установкою в зібраний автомобіль. Така ідея сподобалася фанатам Hummer H1 і вони вирішили поставити збирання позашляховиків на комерційні рейки. Для цього ентузіасти заснували компанію Humvee Export і домовилися з американською інжиніринговою компанією VLF Automotive про дрібносерійний випуск машини.

Слово Export в назві компанії з'явилося не просто так: продавати фактично "саморобний" Hummer як самостійний автомобіль в США неможливо через нюанси законодавства, а також з огляду на те, що всі права на марку належать концерну GM. Зате через мережу автомобільних дилерів Humvee Export збирається запропонувати позашляховик покупцям в Китаї, на Близькому Сході, Африці і навіть Європі – під назвою Humvee C-Series
.

І його майже неможливо відрізнити від " оригінального " Hummer H1 ! Довжина автомобіля складає 4928 міліметрів , ширина – 2184 мм , висота – 1930 мм , колісна база – 3302 мм . Дорожній просвіт досягає вражаючих 406 міліметрів , а споряджена маса – майже три з половиною тонни . Humvee C – Series буде продаватися в трьох фіксованих комплектаціях : Bravo , Charlie і Delta . У початкових версіях двері і дах зроблені з м'якого тенту , в старших – суцільнометалеві .

Матеріал обробки салону варіюється від тканини до штучної або навіть натуральної шкіри . Топова версія також буде красуватися набором опцій на зразок світлодіодних фар або системи підкачки шин . Покупцям запропонують 6,5 – літровий дизель V8 потужністю 193 , 208 або 253 кінські сили , а також бензиновий 6,2 – літровий V8 потужністю 436 кінських сил . Всі мотори отримають чотириступінчасту АКПП .

Правда , вартість Humvee C – Series фанатів ніяк не потішить : позашляховик буде коштувати близько 150 тисяч доларів . До кінця поточного року компанія Humvee Export намір виготовити силами VLF Automotive першу сотню автомобілів , велика частина з яких відправиться в Китай .