Косюк: ідея ведення прозорого бізнесу повинна стати основною в Україні

1 грудня 2017, 16:14
Це – запобіжник від недобросовісної і політичної конкуренції

Юрій Косюк

Прозорість бізнесу – це запобіжник від недобросовісної та політичної конкуренції. Про це заявив голова ПАТ "Миронівський хлібопродукт" Юрій Косюк в інтерв’ю виданню business.ua.

За його словами, МХП є доказом того, що вигідно вести чесний і прозорий бізнес.

"Вся історія МХП показує, що ми весь час були прозорими і зрозумілими інвестору. Змінилося багато урядів, політичних партій. І в усіх цих хижаків було сильне бажання "загребти" під себе нашу компанію. Але чим більш ти прозорий, тим безпечніша твоя справа, тим ти зрозуміліший для інвесторів, тим більше грошей ти можеш залучити. Тим більше, якщо ти будуєш виробництво, отже, збираєшся грати "в довгу", – тим вигідніше тобі бути прозорим", – зазначив Юрій Косюк.

Він наголосив, сьогодні економіку потрібно негайно виводити з "тіні" та пропагувати ідеї чесного ведення бізнесу.

"Сьогодні більше 50% економіки знаходиться в тіні. І чим наполегливіше ми будемо пропагувати ідеї прозорості та пояснювати людям, що бути "чорним" — це невигідно, тим швидше ми змінимо країну. І чим більше компаній своїм прикладом будуть показувати успішні кейси, тим ближче ми будемо до Європи. А я хочу жити в європейській країні", – переконаний Юрій Косюк.

Косюк додав, на тлі багаторічної тіньової економіки, сьогодні складно буде  переконати підприємців перейти на прозорий режим ведення справ.

"Весь бізнес жив у парадигмі тіньової економіки більш ніж 20 років. І вона промотувалася на кожному кроці. Я думаю, що наступні 20 років ми будемо "вибілюватися", а це не швидка справа", – підсумував він.

Реклама

Раніше Вінницький птахокомплекс компанії "Миронівський хлібопродукт" оголосив про плани отримати біогазовий комплекс до 2020 року. Це буде чергове виробництво в МХП з отримання біогазу на основі органічних відходів. Перший такий комплекс запрацював у 2013 році в Дніпропетровській області.