Костюми більше не потрібні. Світ ділової моди опинився в небувалій кризі через коронавірус

15 жовтня 2020, 11:43
На перше місце виходять спортивні бренди, а виробники формального одягу розорюються

Люди по всьому світу перестали потребувати ділового одягу. Індустрія "офіційної моди" вже несе колосальні збитки. Через коронавірус більшість співробітників, які зазвичай носили костюми, тепер на віддаленій роботі. Крім того, стало дуже мало весіль, вечірок тощо. Новий спосіб життя підвищив популярність спортивного одягу. І ця тенденція, за словами експертів, переживе пандемію.

Про те, як COVID-19 перевернув глобальний сектор виробництва одягу, розповіло агентство Reuters. Сайт "Сьогодні" вибрав головні факти.

Реклама

Аналітики агентства перелічили наслідки, які вже відчув на собі модний світ:

  • Найпопулярнішими стали брендами спортивного одягу. Nike посів перше місце в рейтингу платформи Lyst. Це вперше з моменту появи рейтингу, коли лідер не є брендом розкішної або ділової моди.
  • Ціни на костюмну вовну в Австралії впали більш ніж удвічі – до мінімуму за 10 років. А ця країна – найбільший у світ постачальник вовни мериноса.
  • Вівчарі перебувають у скрутному становищі. Місце для зберігання нереалізованої вовни закінчується, і деякі фермери вже переорієнтуються на виробництво баранини.
  • Фабрики з пошиття в Північній Італії втратили 25-80% замовлень від роздрібних продавців. Китайські покупці теж скасовують замовлення. Ці дві країни забезпечують більшу частину попиту на костюмну вовну в світі.
  • Самі роздрібні продавці, що спеціалізуються на діловому одязі, ледь тримаються на плаву. Про банкрутство і закриття магазинів вже оголосили кілька популярних в США та Європі мереж: Men's Wearhouse, Brooks Brothers і TM Lewin. Інші не гарантують свого виживання.

"Італійський дизайнер Брунелло Кучинеллі виробляє чоловічі костюми по 7000 євро. Але навіть він – як і більшість людей у всьому світі – місяцями не носив костюм, не кажучи вже про те, щоб купувати такий одяг", – пише агентство.

Реклама

Читайте також:

Експерти кажуть, що поступовий перехід до повсякденного та спортивного одягу триває вже багато років, а пандемія COVID-19 лише надала йому особливого поштовху.

Це свідчить про те, що продаж ділового одягу продовжить падати й надалі. А отже, всьому ланцюжку його виробництва і постачання доведеться шукати нові способи заробітку. Одним з них може стати переорієнтування на пошиття більш універсальних костюмів. Вони виробляються з "демократичніших" тканин і менш вибагливі в догляді, наприклад мнуться не так сильно, як їхні класичні аналоги.

Реклама
Відео: Reuters

Нагадаємо, проблеми через пандемію виникли й у продавців одягу масмаркет. Наприклад, іспанська компанія Inditex – власник брендів Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Oysho та ін. – закриває 1-1,2 тисячі з 7,4 тисячі магазинів.

Також новини "Сьогодні" розповідали про те, як вимагати компенсацію, якщо костюм зіпсували в хімчистці:

Сюжет Василя Богайчика та Сергія Артеменко Відео: Сьогодні