Компанія Ілона Маска проклала перший тунель "для Hyperloop"

19 листопада 2018, 10:25
Технологія використовуватиметься не тільки для вакуумних потягів

Бурильна машина Godot. Фото: The Boring Company

The Boring Company Ілона Маска закінчила прокладати підземний тунель під Лос-Анджелесом. Про це повідомив сам Ілон Маск на своїй сторінці в Twitter.

"Boring Company тільки що дісталася до іншого боку!", – написав Маск і опублікував відео.

Реклама

 Відкриття тунелю призначено на 10 грудня 2018 року.

Бурильна машина вийшла на поверхню, завершивши прокладку тунелю, свідчить відеоролик, який Маск розмістив у мережі

Тунель припускають використовувати для курсування швидкісних електроавтобусів, вакуумних поїздів Hyperloop і окремих пасажирських капсул.

Реклама

Раніше Маск на швидкості прокотився в тунелі Hyperloop під Лос-Анджелесом.

Також розробники The Boring Company загнали в підземний тунель під Лос-Анджелесом автомобіль Tesla Model S. За задумом Маска, автомобіль спускається під землю на ліфті, де стає на платформу, яка відвезе його в пункт призначення по магнітних рейках.

Як відомо, в серпні 2017 року місцева влада видала дозвіл на будівництво і тестування тунелю довжиною понад три кілометри в околицях штаб-квартири SpaceX в Хоторне. Будівництво тунелів почалося ще в травні. Маск показав розгін платформи в тунелі під Лос-Анджелесом.

Реклама

Hyperloopце транспортна система, розроблена Ілоном Маском. Вона складається зі сталевих труб, усередині яких переміщується потяг – герметична капсула на аеродинамічній подушці. Передбачається, що швидкість такої капсули може перевищувати 500 км/г. У свою чергу автомобілі без водіїв рухатимуться в тунелі по магнітних рейках зі швидкістю 200 кілометрів на годину.

Минулого році повідомлялося, що компанія Hyperloop One, яка займається розробкою вакуумних тунелів, побудувала частину шляху для надшвидкого транспорту майбутнього і провела перше повноцінне випробування в одному з передмість Лас-Вегаса. У ході випробувань тестова капсула з людиною в ній набрала швидкість в 113 кілометрів на годину, а деякі прототипи розганялися до 310 кілометрів на годину. Проектна швидкість досягає 400 кілометрів на годину.