Компанія Ford придумала креативний спосіб збільшення продажів своїх авто

8 червня 2016, 00:01
Керівництво вирішило створити напів-спортивні машини під маркою ST-Line

Компанія Ford вирішила створити напів-спортивні машини під маркою ST-Line. Фото: newsmir.info

У "Форді" задумалися над тим, як ще можна залучити до своїх автомобілів молоду аудиторію. Чомусь варіант "знизити ціни" не пройшов, тому вирішили створити напів-спортивні машини під маркою ST-Line, передає Newsmir з посиланням на власні джерела.

Маркетологи бачать такі автомобілі як проміжну ланку між стандартними машинами і по-справжньому спортивними версіями ST. Половина на серединку, так би мовити. У підсумку, перед нами з'являться ті ж самі "Фієста" і "Фокус", тільки трохи більше спортивні та агресивні. Зокрема, буде занижена підвіска, а також зміниться оформлення салону з обов'язковою алькантарою і спортивними ковшами сидінь. ST-Line можна відрізнити за іншими 17-дюймовим колесам, обважуванням кузова і спойлером на даху.

Реклама

У Європі для Fiesta ST-Line доступний літровий турбомотор потужністю від 100 до 140 к.с., а також 95-сильний дизель 1.5. Під капотом Focus ST-Line – бензинові турбодвигуни об'ємом 1,0 або 1,5 літра (від 125 до 182 к.с.), а також дизельний 1,5-літровий агрегат потужністю 120 к.с.

Взагалі, пропозиція виглядає досить цікавою – дійсно, чому б не зекономити на дорогих налаштуваннях і двигуні, і не створити напівспортивні машини? Дивишся, їх розсмакують і пересядуть на більш дорогі варіанти.