Команда столичного ЦУМу приступила до оздоблювальних робіт

17 лютого 2016, 17:02
В оренду здана велика частина площ універмагу

ЦУМ. Фото: прес-служба 

Протягом 2015 роки команда ЦУМу повністю виконала роботи по влаштуванню наземної частини універмагу. На цей момент вже зведені 7 поверхів будівлі, виготовлений і змонтований скляний купол, що увінчує атріум універмагу, встановлені ескалатори. У минулому році закінчена реставрація історичного фасаду, в рамках якої були очищені гранітні плити, засклені віконні прорізи і відновлені стіни 6-7-го поверхів. Про це йдеться в повідомленні прес-служби.

"ЦУМ знову прийняв знайомі всім киянам обриси. В кінці минулого року ми демонтували металоконструкції, які утримували історичний фасад і городяни змогли побачити його у всій красі. З кінця 2015 року ми приступили до оздоблювальних робіт, які триватимуть близько півроку", – каже Михайло Сакун, керівник проекту ЦУМ Київ.

Реклама

Крім того, наголошується, що команда ЦУМу продовжує активну роботу по залученню орендарів оновленого універмагу. "Близько 60% площ уже здано в оренду. Заповнюваність за категоріями, в яких замовлення на колекції для продажу в сезоні осінь / зима 2016-го розміщуються на початку року, понад 80%. На поверсі ресторанів залучені партнери по трьом з п'яти планованих форматів, за рештою двом переговори знаходяться на завершальній стадії. У категорії "Їжа та напої" були залучені оператори відділів м'яса, морепродуктів, хліба та іншої випічки, десертів і чаю. Всього в ЦУМі буде представлено понад 400 торговельних марок", – йдеться в повідомленні.

На даний момент йде реєстрація учасників конкурсу ЦУМ UA – масштабної програми підтримки українських виробників. Відзначається, що "кращі місцеві виробники товарів в різних категоріях, обрані експертним журі і народним голосуванням, отримають максимально пільгові умови для продажу своїх товарів в головному універмазі країни".

"ЦУМ – головний торговельний об'єкт Києва, тому інтерес до нього дуже великий як з боку покупців, так і з боку майбутніх орендарів. Наше головне завдання – витримати загальну концепцію універмагу і запропонувати покупцям вибір найкращих товарів, які є на ринку – говорить Андрій Мажара – директор з оренди Київського ЦУМу. – Уже зараз деякі поверхи заповнені на 90%, по інших приміщеннях ми знаходимося в стадії активних переговорів".

Реклама

ЦУМ збереже структуру універмагу з тематичними поверхами. Крім звичних косметики і парфумерії, одягу, аксесуарів і товарів для будинку, в універмазі з'являться продуктовий відділ в форматі фуд-хол, а також поверх з кафе, ресторанами і терасою з видом на Хрещатик. Для зручності відвідувачів у універмазі облаштований дворівневий підземний паркінг.

Загальна сума інвестицій в проект реконструкції ЦУМу складе більше 100 млн. доларів. На цей момент на реконструкцію головного універмагу Києва вже витрачено близько 60 млн. доларів, з них більше 30 млн. в 2015 році.

Про ЦУМ

Реклама

Київський ЦУМ був придбаний компанією "Еста Холдинг" в 2010 році. У 2012 році універмаг був закритий на реконструкцію, яка триватиме до 2016 року. Як інвестор і девелопер "Еста Холдинг" інвестує в проект понад 100 мільйонів доларів і залучає до роботи кращих світових консультантів. В результаті реконструкції площі нового ЦУМу збільшаться майже в два рази: загальна до 45 тис. М², торгова до 23,5 тис. м². Історичний фасад будівлі 1939 року збережеться в незмінному вигляді, а всередині буде зведений абсолютно новий центр з унікальним для України форматом – класичний універмаг.

Універмаг – це один великий магазин з широким асортиментом промислових і продовольчих товарів, організований за принципом спеціалізованих відділів в єдиному сервісному просторі. Для даної бізнес-моделі характерні: загальні каси і примірочні, високі стандарти обслуговування клієнтів, відкрите планування і мінімум перегородок, синергія між торговими марками і категоріями.

Після відкриття в 2016 році, ЦУМ Київ буде являти собою 8 поверхів задоволень. На шести з них будуть представлені 400 марок вище середнього і преміум сегментів в категоріях чоловіча, жіноча, дитячий одяг, взуття, аксесуари, а також товари для дому та іграшки. 6-й поверх повністю відведений під перший в Україні фуд-хол з 25 продовольчими відділами загальною площею 3200 м². Унікальний формат буде працювати за принципом "побачив – спробував – купив" і об'єднає в собі фермерський ринок, гастроном і буфет. На 7-му поверсі універмагу кафе, бари і ресторани займуть 3500 м² з панорамними терасами загальною площею 1000 м², відкриваючи вид на центр Києва з 30-метрової висоти. На нижніх поверхах розміститися дворівнева підземна парковка на 180 місць.