Продукти, кварцові лампи і товари для фітнесу: що українці купують онлайн під час карантину

11 квітня 2020, 07:00
Українці почали купувати настільні ігри та активніше цікавляться мотоциклами та велосипедами

Вже четвертий тиждень в Україні триває карантин. Люди сидять вдома і намагаються не виходити на вулицю без гострої необхідності. Щоб максимально убезпечитися від контактів із зовнішнім світом, багато хто перейшов на онлайн-шопінг. Сайт "Сьогодні" розповідає, що українці купують в мережі під час карантину.

Купують в інтернеті: корм для тварин і товари для фітнесу

Перше, що цікавить українців при покупках онлайн – маски і засоби для дезінфекції. Також, за даними маркетплейса Prom.ua, українці стали більше купувати товари для домашніх тварин, спортивне взуття та товари для творчості.

Реклама

"Звичайно, попит на медичні маски і антисептики залишається. Але, сидячи вдома, українці стали більше замовляти в інтернеті товари, які раніше купували по дорозі додому або у торговому центрі. Серед них – корми для домашніх улюбленців, спортивне взуття, пральний порошок. Також, щоб зайняти дітей або самому розвіятися, купують картини за номерами для малювання, вишивку, пряжу", – каже Лілія Овчинникова, керівник пресслужби Prom.ua.

В середньому на зоотовари витрачають в інтернеті 1230 грн, на спортивне взуття – 847 грн, миючі засоби – 240 грн, товари для хобі – 310 грн, косметику – 670 грн. Продовжують купувати мобільні телефони, шини, телевізори і велосипеди.

У той же час фахівці маркетплейса Bigl.ua зазначають, що крім масок, антисептиків і респіраторів люди стали в 6 разів більше купувати кварцові лампи, в 4,5 рази – баффи та балаклави, а також в 1,5 рази більше – алмазну мозаїку і еспандери (тренажери для рук). На кварцові лампи в середньому витрачають 1500 грн, на баффи – 120 грн, а на мозаїку і еспандери – 230 грн.

На 40% частіше стали замовляти каву та кондитерські інструменти, а їх середня ціна 135 грн. На 80% зріс попит на підручники і довідники, але, незважаючи на це, в середньому їх вартість знизилася на 13% – до 76 грн.

Реклама

Аналітики порталу OLX розповідають, що в березні українці стали активніше купувати побутову хімію – кількість відгуків на такі оголошення зросла майже в 6 разів у порівнянні з початком місяця.

"У другій половині місяця українці частіше цікавилися і товарами для фітнесу – приблизно в півтора рази, водночас, кількість пропозицій знизилась приблизно на 11%. Також до кінця місяця стало більше оголошень про продаж велосипедів і мотоциклів – на 14% і 13% відповідно. Виявляти інтерес до двоколісного транспорту стали теж частіше, до велосипедів – на половину, до мотоциклів – майже на чверть", – зазначають в OLX.

В топах виявилися настільні ігри, якими тепер українці цікавляться на 40% частіше. За даними сайту оголошень IZI.ua, українці стали частіше шукати б / y товари для будинку: роботи пилососи, мультиварки і мікрохвильовки. А також скутери, велосипеди, ігрові приставки.

"Багато хто вибирає б/у товари, щоб зараз не переплачувати, а більшістю з цих речей, швидше за все, будуть мало використовуватися після карантину", – розповідає Андрій Здор, керівник IZI.ua.

Читайте також:

Реклама

Що українці перестали купувати онлайн

Українці стали рідше замовляти парфумерію, жіночий одяг, взуття та аксесуари, антикварні товари, дитячий одяг.

"Протягом останнього тижня знизився попит на дитячий одяг. Також менше стали відгукуватися на оголошення про книги – на 12%, телефони і меблі – на 16% у порівнянні з першим тижнем березня", – розповіли в компанії OLX.

А на майданчику авторських товарів Crafta.ua кількість замовлень за тиждень знизилася майже на третину.

"Зараз в основному замовляють товари для творчості: пряжу, заготовки для декупажу та набори для вишивання. Купують і зроблені вручну органайзери, підставки для ноутбуків – щоб облаштувати робочий простір будинку. Майстри теж підлаштовуються під ситуацію і почали шити маски, робити більше мила і кремів для рук "- пояснює ситуацію Ольга Костюк, керівник Crafta.ua.

Їжа додому

Істотно збільшився попит на доставку продуктів з супермаркетів. Євген Нетреба, комерційний директор сервісу доставки продуктів Zakaz.ua, повідомив нам, що попит почав зростати ще з 11 березня, а в перші кілька днів кількість замовлень зросла на 80%.

"Кошик споживача в цілому схожа на той, який люди зараз найчастіше збирають і оффлайн. Серед популярних продуктів – вода, крупи, борошно, олія, овочі, молочні та м'ясні продукти, антисептики, паперові вироби. Середній чек у порівнянні з лютим цього року збільшися на 15% і становить 1866 грн", – розповідає Євген Нетреба.

Нещодавно в Дніпропетровській області три великих компанії – АТБ, Rozetka та "Нова пошта" теж запустили доставку продуктів. Українцям на вибір пропонують три продуктові набори вартістю від 400 до 700 грн.

"Поки попит помірний, що дозволяє операційно з ним впоратися, оскільки проєкт тестується і допрацьовується, набори змінюються під споживача. На етапі старту проєкту відвантаження наборів йде тільки по Дніпропетровській області з дев'яти магазинів мережі. Найчастіше замовляють продуктові набори великого формату, оскільки вони мають оптимальне наповнення і вартість. Найбільш популярним набором станом на сьогодні є набір №3 з максимальним переліком товарів", – зазначили в АТБ.


Тим часом продукти в супермаркетах подорожчали. Як виросли ціни і чому – дивіться в сюжеті: