"Київенерго" знеособить підключення до мереж і видачу техумов – гендиректор ДТЕК

18 квітня 2016, 17:46
Близько 30% рахунків за світло кияни оплачують через онлайн-кабінети на сайті "Київенерго"

Фото: eveningkiev.com

Перед "Київенерго" стоїть завдання перебудувати бізнес-процеси і організувати єдине вікно в центрах обслуговування клієнтів для повного знеособлення процесу підключень і видачі техумов, щоб виключити зловживання. Ці зміни кияни помітять вже до кінця цього року. Про це в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" повідомив генеральний директор холдингу ДТЕК, до складу якого входить "Київенерго", Максим Тимченко, передає 112.ua.

Він зазначив, що компанія працює над поліпшенням сервісів по роботі з клієнтами, зокрема, зменшенням черг. "Те, що ми робимо в "Київенерго", не ідеально, але зміни на краще, звичайно ж, є. Ті ж центри обслуговування клієнтів (ЦОК). Те, що з'явилися сучасні центри, – великий крок на шляху до цивілізованого обслуговування клієнта", – зазначив глава ДТЕК. Тимченко також додав, що близько 30% рахунків за світло кияни оплачують через онлайн-кабінети на сайті "Київенерго". Тут же клієнти можуть отримати відповіді на багато питань: як формується тариф, як змінилися ціни на електроенергію, як встановити лічильник тепла, де йдуть ремонтні роботи в теплових мережах. "Київенерго" активно розвиває практику мобільних ЦОКів і роботу колл-центрів.

Реклама

"Порівняйте, що було три роки тому і сьогодні. Але я приймаю критику. І, крім незадоволеності клієнтів, є ще питання боротьби з корупцією, який теж активно обговорюється при підключеннях, видачі техумов і т.д.", – зазначив Тимченко.

Відповідаючи на питання про те, чи має намір компанія ДТЕК брати участь в конкурсі на продовження договору з "Київенерго", Тимченко зазначив, що таке рішення ще не прийнято, в компанії йде внутрішня дискусія. ДТЕК братиме участь у разі, якщо буде чітко розуміти, що зможе виконати взяті зобов'язання. Керівник ДТЕК підкреслив, що необхідний новий, глибоко пророблений концесійний договір, в якому будуть викладені зобов'язання власника і концесіонера, де компанія могла б брати на себе інвестиційні зобов'язання і вкладати гроші, розуміючи джерело повернення капіталу. Концесійний договір повинен укладатися на тривалий період, на п'ять або десять років, виходячи з того, що в енергетиці довгий інвестиційний цикл. Повинні бути зрозумілі правила роботи і чітка роль регулятора.

Як повідомлялося раніше, "Київенерго" до кінця цього року планує оборудовать100% житлових будинків по своїй зоні теплопостачання приладами обліку тепла. На це буде спрямовано більшу частину інвестиційної програми компанії на 2016 рік по теплопостачанню, затвердженої НКРЕКУ в розмірі 217,6 млн грн (без ПДВ). На сьогодні Київ лідирує серед міст України по установці внутрішньобудинкових теплових лічильників.

Реклама

Протягом опалювального сезону 2015-2016 років заборгованість споживачів столиці за електрику і тепло зросла на 1,1 млрд грн до 3,6 млрд грн. Борги споживачів в столиці за електроенергію складають, за даними на 1 квітня 2016 року, 884,3 млн грн, а за теплову енергію – 2,8 млрд грн. У зв'язку з цим заборгованість компанії за газ перед НАК "Нафтогаз України" на 1 квітня 2016 року становить 1,1 млрд грн.